MORJESPERSEN skriver:
Ja du skal passe på dig selv, ellers kan det nemt ske du føder fortidlligt. Jeg fødte jo 6uger før tid.... jeg kan kun sige at jeg håber du går lidt længre.... det var en nem fødsel og de havde en vægt på 2210 og 2110g og var 46 og 47 cm lange.... Vi var indlagt i næsten en md. Men der var rigtig mange hensyn man skal tage når de er født fortidligt, de skal have ro 24timer i døgnet og skal skermes hele tiden ego man kan ikke bare lige gøre noget spontant det første lange stykke tid. Men de var nu nogle fine babyer vi fik, og i dag er det meget lidt vi mærker til de kom før tid, men vi skermede dem også de første 4md fra omverden, og i dag er de to glade piger på 18mdr og vejer over 12kg hver og er nok omkring 87cm lange..... så man kan ikke se på dem de kom før tiden.... Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til at se dine drenge
Var det i uge 34 du fødte?? Jeg håber bare jeg når dertil også, min krop taler kraftigt imod mere graviditet og vægtøgning nu så jeg er bare så hæmmet af dårlig bækken og vejtrækningsproblemer når jeg ligger ned, når jeg da kan ligge ned, vågner 8 gange om natten nu og skal tisse og har ondt i hofterne og bækkenet og det tager 10min at komme ud af sengen og det er bare pinsel every time. Ved godt det er hårdt for alle at være gravid, jeg er bare så mættet nu og øm og træt at jeg ikke kan lade være med at pyldre lidt
Kan ikke andet end at gå ud og tisse, længere kan jeg ikke gå mere øv, men heldigt jeg ligenøjagtig kan gå ud på toilettet, ellers ville det være noget griseri
Ik mere pyller fra mig, må bare bide tænderne sammen i 7 uger endnu. 
Anmeld