Det kommer tæt på nu syntes jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

hey sweetie,

tro på dig selv... din krop kan mere end du regner med!!! Vildt, at jeg i dag kan se tilbage på at have født 6,3 kilo samlet baby + 17 kilo vand. hahaha. Hvorfor skal du "allerede" føde i 37+? glæder mig så meget til at se dine små bebser, og tiden skal nok flyve af sted... pas på dig selv, PRØV at nyd tiden du har ALENE!!! hehe. Nyd at du kan lave mad når du har LYST, nyd at du kan gå i bad når du har TID

Du har bare klaret det flot med dine drenge de blev jo ret store for tvillinger  Jeg kan bare ikke nyde mere nu kan ikke nogen alligevel ikke engang ligge på sofaen for det gør ondt at ligge ned, så det er ikke ret rart mere når man alligevel ik kan noget. Men jeg vil da håbe drengene bliver derinde 5 ugers tid endnu, det er fra fødselslæge på sygehuset vi har fået meldingen om at de bliver taget ved planlagt kejsersnit 37+? er sådan set ikke rigtig klar over hvorfor det lige skal være senest der. Men altså de anbefaler jo også kejsernsit og sådan og jeg har bare tænkt mig at gøre hvad der nu er mindst risiko ved overfor drengene, selvom jeg hader tanken om kejsersnit, den er mere skræmmende i mit hovede end en naturlig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Ja du skal passe på dig selv, ellers kan det nemt ske du føder fortidlligt. Jeg fødte jo 6uger før tid.... jeg kan kun sige at jeg håber du går lidt længre.... det var en nem fødsel og de havde en vægt på 2210 og 2110g og var 46 og 47 cm lange.... Vi var indlagt i næsten en md. Men der var rigtig mange hensyn man skal tage når de er født fortidligt, de skal have ro 24timer i døgnet og skal skermes hele tiden ego man kan ikke bare lige gøre noget spontant det første lange stykke tid. Men de var nu nogle fine babyer vi fik, og i dag er det meget lidt vi mærker til de kom før tid, men vi skermede dem også de første 4md fra omverden, og i dag er de to glade piger på 18mdr og vejer over 12kg hver og er nok omkring 87cm lange..... så man kan ikke se på dem de kom før tiden.... Jeg ønsker dig det bedste og glæder mig til at se dine drenge

Var det i uge 34 du fødte?? Jeg håber bare jeg når dertil også, min krop taler kraftigt imod mere graviditet og vægtøgning nu så jeg er bare så hæmmet af dårlig bækken og vejtrækningsproblemer når jeg ligger ned, når jeg da kan ligge ned, vågner 8 gange om natten nu og skal tisse og har ondt i hofterne og bækkenet og det tager 10min at komme ud af sengen og det er bare pinsel every time. Ved godt det er hårdt for alle at være gravid, jeg er bare så mættet nu og øm og træt at jeg ikke kan lade være med at pyldre lidt  Kan ikke andet end at gå ud og tisse, længere kan jeg ikke gå mere øv, men heldigt jeg ligenøjagtig kan gå ud på toilettet, ellers ville det være noget griseri  Ik mere pyller fra mig, må bare bide tænderne sammen i 7 uger endnu.

Anmeld

25. september 2010

RiUL

mullesmith2 skriver:

Jeg sad lige og kiggede billeder af et hold tvillinger, som en af mine venner er blevet far til for 5 ugers tid siden. De er født i uge 33+5 og er perfekte den ene 1950g og den anden 2300g så små er de da men de ser bare ganske perfekte ud på billederne og de kom også hjem fra sygehuset efter en 4 ugers tid. Og så er det bare jeg tænker shit der er ikke længe til hvis mine også har tænkt sig at komme til verden deromkring så er der altså kun 29 dage tilbage at være gravid i  Og så perfekte som de to drenge er som han har fået så er der vist ikke noget at være nervøs for hvis de skulle komme der. Mine er også omkring de 1500g på nuværende tidspunkt så de halter ikke bagefter  

Men shit det kommer sku tættere og tættere på og kan også mærke på min krop den snart ikke kan holde til det mere, men det er jo ikke ensbetydende med at babyerne kommer ud hehe de er nok ret ligeglade med om jeg ikke kan sove om natten eller rejse mig op fra en lav sofa hihi

Ih hvor spændende Det blir da så dejligt med to dejlige baby'er på samme tid  

Anmeld

25. september 2010

mullesmith2

rikkebw skriver:

Ih hvor spændende Det blir da så dejligt med to dejlige baby'er på samme tid  

det bliver helt sindsygt med to

Anmeld

25. september 2010

RiUL

mullesmith2 skriver:

det bliver helt sindsygt med to

Nok også hårdt Men ih hvor må det være dejligt at få 2 stk. drømmebebser Tusind mange gange held og lykke med det hele  

Anmeld

25. september 2010

mullesmith2

rikkebw skriver:

Nok også hårdt Men ih hvor må det være dejligt at få 2 stk. drømmebebser Tusind mange gange held og lykke med det hele  

helt sikkert vildt hårdt  Mange tak

Anmeld

25. september 2010

RiUL

mullesmith2 skriver:

helt sikkert vildt hårdt  Mange tak

Ved du hvad det blir? En af hver? Drenge, piger?

Anmeld

25. september 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Du har bare klaret det flot med dine drenge de blev jo ret store for tvillinger  Jeg kan bare ikke nyde mere nu kan ikke nogen alligevel ikke engang ligge på sofaen for det gør ondt at ligge ned, så det er ikke ret rart mere når man alligevel ik kan noget. Men jeg vil da håbe drengene bliver derinde 5 ugers tid endnu, det er fra fødselslæge på sygehuset vi har fået meldingen om at de bliver taget ved planlagt kejsersnit 37+? er sådan set ikke rigtig klar over hvorfor det lige skal være senest der. Men altså de anbefaler jo også kejsernsit og sådan og jeg har bare tænkt mig at gøre hvad der nu er mindst risiko ved overfor drengene, selvom jeg hader tanken om kejsersnit, den er mere skræmmende i mit hovede end en naturlig fødsel

Det kan jeg godt forstå søde - det ville også have skræmt livet af mig!!! Må du virkelig slet ikke føde selv?

Anmeld

26. september 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

Det kan jeg godt forstå søde - det ville også have skræmt livet af mig!!! Må du virkelig slet ikke føde selv?

Var til jordmor i torsdags og der spurgte jeg lidt indtil hvorfor det er de anbefaler kejsersnit. Hun sagde de simpelthen ikke turde forløse enæggede tvillinger vaginalt mere, fordi der var en risiko for akut blodmangel hos en af dem og overstrøm af blod hos den anden. Har læst meget om det der transfusions syndrom der kan risikere at ske med tvillingerne under graviditeten men det kan åbenbart også ske akut under en fødsel. De kan selvfølgelig ikke tvinge mig til at få kejsersnit, men jeg har virkelig heller ikke lyst til at mine børn kommer til skade på nogen måde så jeg må nok sige jeg vælger børnenes helbred frem for en naturlig fødsel selvom jeg er ærgelig over at miste den oplevelse af selv at få lov at føde mine drenge.  Men jeg vil bare gerne have raske babyer med hjem og helst hurtigt hjem

Anmeld

26. september 2010

Leonora

Hej

Vil bare sige at jeg forstår at det er hårdt nu...men der er jo heldigvis ikke så lang tid til....

Glæder mig til at se billeder af dine små drenge

Knus Louise

PS.jeg synes du ser så sød på dit profil billed, og rigtig fin gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.