Ja, tvillinge graviditeter kommer jo ofte lidt før andre:-)
Men der kan nu altså være meget glat med 2 små født så tidligt, dog viser de ting sig først +6 mdr, dvs vi snakker om decideret ofte sygdom, ørebørn, utrygge børn der er socialt bagad. motorisk bagud, koncentrationsbesvær, svært med flere folk i samme rum osv osv osv. Så selv om de SER perfekte ud, så vejer de ALT for lidt nu jo, de er slet ikke udviklet mentalt eller fysisk til at skulle ud.
Så håb alt hvad du overhovedet kan at de bliver der til mindst 38+0.Så er chancerne for efterfølgende men mindre.
Jeg fik jo 2 uger før tid, lille pige, men sund og rask
Min veninde fik sin datter 2 uger før min, dvs 4 uger før og hun er skadet....hun er ALTID syg, tåler ikke meget larm, tåler ikke at komme for meget ud og se alt for meget, har svært ved at tilvænne sig nye ting og mennesker osv. Alt sammen fordi hun kom sølle 4 uger før tid. Men det gjorde alverden for den lille pige.
Så ved godt du er møg utålmodig og at det hele ere lidt underligt, men du skal være glad for dine børns skyld hvis de bliver derinde ca 2 mdr endnu.:-)
Og nej, kan ikke forestille mig hvoir træls det er med 2 vidundere i maven, det må være noget hårdere end bare en enkelt, men hold ud og vent på miraklerne kommer ud til dig...2 mdr er ingenting ud af 9 jo:-)
Anmeld