Hvor gamle/unge var I da i fik mens første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Gustavsmor

Var lige blevet 12 år da jeg fik det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

morethanperfect

Øh ... 14 tror jeg nok .. 

Anmeld

24. september 2010

Frk. Himmelblå

mortilfreja skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor gamle/unge I var da I fik jeres første mens. Jeg selv var 11 ½ år.

Jeg spørger fordi jeg har en datter på snart 10 år som er begyndt at have lidt udflåd (ganske lidt) i trusserne og tænker at det jo kan være tegn på at menstruationen snart indtræder.. Eller kan det??

Synes det er tidligt, men var jo selv ikke så gammel da jeg fik min mens første gang.

Kram

Er ikke sikker på, om det var lige før, eller lige efter, jeg fyldte 15. Tror, det var lige før... Synes, jeg har været heldig at undvære det så længe.

Kan dog huske, at jeg oplevede det som lidt flovt at være blandt de to "seneste" piger i klassen. Det varede dog kun indtil menstruationen kom, - så ønskede jeg mig pludselig tilbage til de gode "gamle dage". - Uden bind og ondt i maven.

Jeg synes, det er synd, når helt små piger skal døje med den slags. Især hvis de har ondt. Men naturen er nok ret ligeglad med min holdning . Desværre.

Anmeld

24. september 2010

Corn

Jeg var 11

Anmeld

24. september 2010

isimaven

Lige før min 14 års fødselsdag

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

jeg gik i 6. klasse så var nok 12... havde det da jeg blev konfirmeret øv, men der skete heldigvis ikke noget hehe...

Anmeld

24. september 2010

Pigent

Jeg var 12. (: Havde det ikke til min konfirmation og det er jeg rigtig glad for.

Anmeld

24. september 2010

Pigent

Jeg var 12. (: Havde det ikke til min konfirmation og det er jeg rigtig glad for.

Anmeld

24. september 2010

millesofie

jeg var lige blevet 11   med blandede føleser

Anmeld

24. september 2010

Ranarupta

Jeg var 12. Det kom lige efter, mens jeg var indlagt efter at være blevet opereret for blindtarmsbetændelse. 

Blev noget forskrækket over at se blod i trusserne, når nu jeg var blevet opereret. Troede, at de havde gjort noget forkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.