Hvor gamle/unge var I da i fik mens første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. september 2010

mortilfreja

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor gamle/unge I var da I fik jeres første mens. Jeg selv var 11 ½ år.

Jeg spørger fordi jeg har en datter på snart 10 år som er begyndt at have lidt udflåd (ganske lidt) i trusserne og tænker at det jo kan være tegn på at menstruationen snart indtræder.. Eller kan det??

Synes det er tidligt, men var jo selv ikke så gammel da jeg fik min mens første gang.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Svei

Jeg var 13 år mine to søstre 10 år...så det er vidst ikke unormalt, desværre...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

13, mener jeg... Eller 14?

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

Jeg var 10 ½ da jeg fik min mens. Tror da sagtens det kan være det, der er på vej, hos din datter..

Anmeld

24. september 2010

Becks

mortilfreja skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor gamle/unge I var da I fik jeres første mens. Jeg selv var 11 ½ år.

Jeg spørger fordi jeg har en datter på snart 10 år som er begyndt at have lidt udflåd (ganske lidt) i trusserne og tænker at det jo kan være tegn på at menstruationen snart indtræder.. Eller kan det??

Synes det er tidligt, men var jo selv ikke så gammel da jeg fik min mens første gang.

Kram

Jeg var sen på den i klassen, jeg fik det da jeg var 14 ½..

Min søster fik hendes da hun var 9 og min mor var 17..

Et søskende par på 15 og 10 jeg har passet i 10 år, der fik hende på 15 sin da hun var 10, og hendes søster som er 10 nu, har udviklet sig med bryster, så det varer nok heller ikke længe før hun får det..

Anmeld

24. september 2010

Sunflower

Puhhh ha.... Lad mig se... Jeg tror måske det var ved 12 års alderen???

Jeg er ikke helt sikker. Jeg ved min gamle mormor har den præcise dato og år  men hun sidder ikke lige ved siden af mig

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

mortilfreja skriver:

Hej.

Kram

Jeg var også omkring de 12-13 år.. Kan huske jeg frygtede for om jeg ville have det til min konfirmation..

Anmeld

24. september 2010

Malonde1985

Jeg var 11 år... synes det var meget tidligt, og var lidt flov over det, da jeg var den allerførste i klassen, som ligesom havde fået det

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

24. september 2010

nynne-l

jeg var 9 og min søster 11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.