patella skriver:
Ok, det lyder som en go idé... men jeg er lidt dum til det her, ka du evt komme med nogle forslag til hvad han kan ta op selv... tænker du på rugbrødshapser evt.?
hehe nej nej nej og nej du er da ikke dum...!! Du spørger og jeg kan muligvis svarer dig =) Vi hjælper hinanden.. =)
Jamen eks. Tino fik en halv rugbrød med torskerov, leverpostej eller hva du nu plejer at putte på..! Også i små hapserer..! OG så havde vi måske dagen forinden fået kyllingsbryst, og det havde jeg så skåret ud i små små stykker som han kunne tygge lidt på..! Også lidt rosiner, og små ananasstykker..
Alt dette kom i en skål også satte jeg den foran ham..! Også syntes han jo for det første at det var hammer sjovt at der var så mange ting at vælge imellem.. =) Jeg tænkte ALTID på hvor KEDELIGT et måtte være hvis vi i frokostpausen skulle sidde at tygge os igennem 2 hele rugbrødder med leverfætter..!! KEDELIGT..!! Så valgte at gøre potionerne mindre også med flere ting.. =) Og det fungerede bare rigtig godt herhjemme..! Med grøden tilsatte jeg eks. en anden smag nogle gange i steder for det er den samme ( undskyld sproget ) SKIDE smag hverdag.. =)..! Tit havde jeg også blendet grøntsager med kartofler osv, men for at det ikke blev det samme osv, for kartoffelsmager får sku igen - så ku jeg godt tage lidt frugtmos i..!! Og han spiste det..!
Jeg hjalp ham også med skeen..!! Med at føre den op til munden og allerede efter små 8 dage spiste han selv skemad.. =)
Anmeld