hej alle sidder i en lidt dårlig situation så har brug for et godt råd aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..
det drejer sig om min mor, det skal lige siges at jeg bor et stykke væk fra hende,men jeg elsker hende mere end ord kan beskrive..
hun har denne her kæreste som er enorm ustabil drikker en del hvilket min mor ikke gør, men for en uges tid siden ringer hun til mig jeg når ikke at tage den, og ringer derfor tilbage hun tager den efter et par gange og kan høre hun græder, jeg spørger hvad fanden der forgår og hun siger så: jamen han kaster mig rundt, jeg siger så HVAD har han rørt dig, hun siger ja og lægger på
hun ringer op igen efter 5 min som om intet er sket og siger nej jeg har da ikke sagt han har gjort noget øhh!!! bliver jo selvfølgelig rigtig ked af det, og tænker WHAT, når men hun holder stadig fast i der ikk er sket noget..
Men ihvertfald de har passet min søn et par gange (han er 5 måneder), og efter den episode blev min mand og jeg enige om at min mor kun skulle passe ham alene hvis det endelig var.. Men så igår ringer jeg til hende alt er fint vi sidder og snakker som vi gør et par gange om dagen, lige pludselig tager han røret og siger ja det sorte klamme perker svin og dig skal bare passe sig selv og forresten os din lille perker søn!!! hmm min søn er halv dansk og halv udlænning bliver sur og knalder røret på og stor tuder 
mit spørgsmål er så kan jo ikke sorterre (staves) min mor fra? men kan ærlig talt ikke holde til det, har mavesår i en alder af 23 og en pacemaker og har været udsat for en del og skal derfor ikke meget til før jeg knækker..
vil ikke miste min mor, men hvis hun synes det er ok??
undskyld det blev så langt men er helt i vildrede 
Anmeld