brug for et godt råd!! laaannnnggtt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Anonym trådstarter

hej alle sidder i en lidt dårlig situation så har brug for et godt råd aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..

det drejer sig om min mor, det skal lige siges at jeg bor et stykke væk fra hende,men jeg elsker hende mere end ord kan beskrive..

hun har denne her kæreste som er enorm ustabil drikker en del hvilket min mor ikke gør, men for en uges tid siden ringer hun til mig jeg når ikke at tage den, og ringer derfor tilbage hun tager den efter et par gange og kan høre hun græder, jeg spørger hvad fanden der forgår og hun siger så: jamen han kaster mig rundt, jeg siger så HVAD har han rørt dig, hun siger ja og lægger på  hun ringer op igen efter 5 min som om intet er sket og siger nej jeg har da ikke sagt han har gjort noget øhh!!! bliver jo selvfølgelig rigtig ked af det, og tænker WHAT, når men hun holder stadig fast i der ikk er sket noget..

Men ihvertfald de har passet min søn et par gange (han er 5 måneder), og efter den episode blev min mand og jeg enige om at min mor kun skulle passe ham alene hvis det endelig var.. Men så igår ringer jeg til hende alt er fint vi sidder og snakker som vi gør et par gange om dagen, lige pludselig tager han røret og siger ja det sorte klamme perker svin og dig skal bare passe sig selv og forresten os din lille perker søn!!! hmm min søn er halv dansk og halv udlænning bliver sur og knalder røret på og stor tuder

mit spørgsmål er så kan jo ikke sorterre (staves) min mor fra? men kan ærlig talt ikke holde til det, har mavesår i en alder af 23 og en pacemaker og har været udsat for en del og skal derfor ikke meget til før jeg knækker..

vil ikke miste min mor, men hvis hun synes det er ok?? 

undskyld det blev så langt men er helt i vildrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Missi

Puha sikke et dumt svin - du får lige en kæmpeherfra til at starte med..'

Hvis din mor lever i et voldligt forhold, blir hun ved me at holde hånden over ham og benægte det indtil hun en dag har fået nok, eller at nogen simpelhen tager magten i egen hånd og hjælper hende væk derfra...

Voldlige mænd har en tildens til at havde deres kvinder i deres hule hånd... de slår og derefter undskyld mig her og der, og de kvinder tilgiver manden.

Tror ikke hun er ligeglad med hvad han siger til dig osv, men hun er så psykisk præet af ham, og tør ikke gøre modstand

Det bedste du kunne gøre for din mor er, at tage hen og hente hende, få de vigtigste ting med, (evt. tage et par kammerater med som kan pakke og løfte osv) og så bare forsvinde med hende, om hun så vil eller ej, hun SKAL... Lad hende få sine tude og til sider bittere ture, men det hjælper hende kun i det lange løb. For hun kan ikke selv smutte. hun skal have hjælp.

Håber det kan hjælpe dig lidt... taler desværre af bitter erfaring. har selv stået i den situation at have en meget tæt på mig som levede med en voldlig mand...

Kram her fra

Anmeld

24. september 2010

B&J

Anonym skriver:

hej alle sidder i en lidt dårlig situation så har brug for et godt råd aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..

det drejer sig om min mor, det skal lige siges at jeg bor et stykke væk fra hende,men jeg elsker hende mere end ord kan beskrive..

hun har denne her kæreste som er enorm ustabil drikker en del hvilket min mor ikke gør, men for en uges tid siden ringer hun til mig jeg når ikke at tage den, og ringer derfor tilbage hun tager den efter et par gange og kan høre hun græder, jeg spørger hvad fanden der forgår og hun siger så: jamen han kaster mig rundt, jeg siger så HVAD har han rørt dig, hun siger ja og lægger på  hun ringer op igen efter 5 min som om intet er sket og siger nej jeg har da ikke sagt han har gjort noget øhh!!! bliver jo selvfølgelig rigtig ked af det, og tænker WHAT, når men hun holder stadig fast i der ikk er sket noget..

Men ihvertfald de har passet min søn et par gange (han er 5 måneder), og efter den episode blev min mand og jeg enige om at min mor kun skulle passe ham alene hvis det endelig var.. Men så igår ringer jeg til hende alt er fint vi sidder og snakker som vi gør et par gange om dagen, lige pludselig tager han røret og siger ja det sorte klamme perker svin og dig skal bare passe sig selv og forresten os din lille perker søn!!! hmm min søn er halv dansk og halv udlænning bliver sur og knalder røret på og stor tuder

mit spørgsmål er så kan jo ikke sorterre (staves) min mor fra? men kan ærlig talt ikke holde til det, har mavesår i en alder af 23 og en pacemaker og har været udsat for en del og skal derfor ikke meget til før jeg knækker..

vil ikke miste min mor, men hvis hun synes det er ok?? 

undskyld det blev så langt men er helt i vildrede

KÆMPE KRAMMER til dig det må være så hårdt af få de ord ind i hovede.... jeg tror det ville være en god ide af snakke med din mor alene uden ham og ikke sikkert du vil fortælle dig sandheden hun er vist forelsket eller ja en trykhed der ikke er en trykhed håber du forstår.... hun skal helt klart væk fra ham men ingen af jer kan gøre noget før hun selv ønsker det desværre.....

håber ikke der sker hende det slemt... og i håb om hun går fra ham..

Anmeld

24. september 2010

B&J

Missi skriver:

Hvis din mor lever i et voldligt forhold, blir hun ved me at holde hånden over ham og benægte det indtil hun en dag har fået nok, eller at nogen simpelhen tager magten i egen hånd og hjælper hende væk derfra...

Voldlige mænd har en tildens til at havde deres kvinder i deres hule hånd... de slår og derefter undskyld mig her og der, og de kvinder tilgiver manden.

Tror ikke hun er ligeglad med hvad han siger til dig osv, men hun er så psykisk præet af ham, og tør ikke gøre modstand

Det bedste du kunne gøre for din mor er, at tage hen og hente hende, få de vigtigste ting med, (evt. tage et par kammerater med som kan pakke og løfte osv) og så bare forsvinde med hende, om hun så vil eller ej, hun SKAL... Lad hende få sine tude og til sider bittere ture, men det hjælper hende kun i det lange løb. For hun kan ikke selv smutte. hun skal have hjælp.

Håber det kan hjælpe dig lidt... taler desværre af bitter erfaring. har selv stået i den situation at have en meget tæt på mig som levede med en voldlig mand...

Kram her fra

godt skrevet

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Kram her fra

jo forstår udemærket har selv levet i et ekstremt voldeligt forhold i 5 år og troede os at alt var min egen skyld kunne jo bare lade vær med dit og dat.. men har endelig fundet mig en god fyr der gør alt for mig ja han er udlænning men er dog kristen, og derfor gør det ondt at få smidt sådan noget i hovedet

jeg har sendt min mor en sms og hun har ikke svaret og bliver selvfølgelig urolig for hvad hvis der er sket noget?? men kan ærlig talt ikke holde til det og det ved hun godt, det er bare lidt øv for aner ikke mit levende råd?? 

og tak for svar

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

KÆMPE KRAMMER til dig det må være så hårdt af få de ord ind i hovede.... jeg tror det ville være en god ide af snakke med din mor alene uden ham og ikke sikkert du vil fortælle dig sandheden hun er vist forelsket eller ja en trykhed der ikke er en trykhed håber du forstår.... hun skal helt klart væk fra ham men ingen af jer kan gøre noget før hun selv ønsker det desværre.....

håber ikke der sker hende det slemt... og i håb om hun går fra ham..

mange tak for dit søde svar, og nej som sagt kan jeg ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men hvis hun tillader han siger sådan nogen ting jamen hvad er der så tilbage??

hun er alt jeg har tilbage måske det rammer mig ekstra hårdt, men puhha ingen skal kalde min søn det, han kan jo trods alt ikke forsvare sig selv..

Anmeld

24. september 2010

Missi

Tag din kæreste under armen og nogen kammerater, og få jeres barn passet, og smut hen og hente hende...

Anmeld

24. september 2010

B&J

Anonym skriver:

mange tak for dit søde svar, og nej som sagt kan jeg ikke tvinge hende til noget hun ikke har lyst til, men hvis hun tillader han siger sådan nogen ting jamen hvad er der så tilbage??

hun er alt jeg har tilbage måske det rammer mig ekstra hårdt, men puhha ingen skal kalde min søn det, han kan jo trods alt ikke forsvare sig selv..

Nej det forsrår jeg godt der ingen der skal kalde din søn det, det er overhovede ikke pænt og ja det er bare et virkelig sværet sted du står håber snart det bliver løst

Anmeld

24. september 2010

quar20

Jeg har ikke selv prøvet noget ligenden men min mor har selv haft en MEGET voldig mand - som jeg FLERE gange har advaret imod..!! Deres ægteskab sluttede FØRSt efter 8 år..!! Jeg tog en afstand til min mor pga. ham og idag har vi simpelthen et mærkeligt forhold - for vi mangler ligesom de 8år..!!

Jeg forstår udemærket din bekymring - men jeg tænke  ringet til dig, og han måske har overhørt at hun har fortalt dig det og derfor benægter det bagefter..!!

Hans reaktion med at kalde både din mand og dit barn sådan virker for mig som om at få dig og din mor til at skabe en afstand så han får hende for sig selv hvis du forstår..!! Det skete sådan hos mig og min mor..!!

Jeg aner simpelthen ikke hvad skal jeg råde dig selv - andet end at selvom det er smadder hårdt så ha fortsat kontakt med din mor..!! Selvom hun måske ikke vil indrømme hvad der er sket - så tror jeg hun vil takke dig for stadig at have kontakt med hende når hun kommer ud af det.. Og det gør hun da når hun har en så sød og bekymrende datter.. ..

Sender dig lige en pokkers masse tanker og du får samtidig en kæmpe ..  

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Årh, det er svært, men hun skla VÆK fra ham, hun er voksen og er NØDT til at indse at han intet todt gør for hende overhvoedet og at det kun bliver værre fra nu af.

Ked af at sige det, men min venindes mor havde en kæreste der var lidt et røvhul, og hun tog sit eget liv sidste år. meget pludseligt.Det ramte mig hårdt fordi jeg altid har synes hendes mor var meget lig min egen mor, frisk og sjov og dejlig.

Så inden det sker for andres mødre,så  sørg for at hun forstår at han IKKE er en sød rar mand der elsker hende, han er en tyran der elsker at bestemme og herske over andre og få sin vilje. IKKE et godt menneske og bliver det ikke så længe han drikker.Din mor har bildt sig selv ind at hun har brug for ham, at han ere jo oik det meste af tiden, at hun ikker er god til at være alene. Men hun skal vide at hun kan finde en der er et godt menneske og som vil hendes det bedste i stedet for det værste. Han vil styrke hendes verden dag for dag som det er nu, og din....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.