Tutter skriver:
Dvs. os der ikke har børn eller er gravide intet har og gøre herinde?'
Der er da masser af andre der også skriver om deres dyr, der er sgu plads til alle herinde - Eller det burde der være..
Hvis du nu havde læst hendes første indlæg ordenligt, havde du også læst, at det er hendes mors hund, hun sidder ikke sammen med sin mor - og kan jo derfor godt skrive indlæg!!
Kan godt forstå hun har slettet sin profil, for magen til uhøflighed fra mange af jer skal man lede længe efter!!!
nu vil jeg lige påpege at det jeg skrev bare var et "jeg undrer mig over hvorfor folk skriver og ber om hjælp i et forum der er grundlagt til forældre med børn og så videre..."
det er på INGEN måde ment som et personligt angreb og det er på ingen måde for at sige at trådstarteren er et dårligt menneske...
og jeg skrev YDERLIGERE mere at jeg godt ved at trådstarter mener det godt og at hun gerne vil hjælpe hunden. men at der nok ikke var megen hjælp at hente i et forum som dette, ikke at jeg ikke ville hjælpe det ville jeg hjertens gerne. men jeg er bare ikke dyrlæge og så kan jeg ikke se hvorfor man ikke tager sin hund til dyrlægen når det er der er noget galt...
jeg kunne aldrig finde på at sidde selv, og vide at min hund eller min mors hund var syg og jeg udemærket godt selv var klar over at den var helt gal, og skrive på nettet og høre folk, som jeg også godt er klar over vil deres bedste javidst, men som måske ikke lige kan komme med den hjælp der rent faktisk er brug for. det kan da kun forvirre..
DERFOR undrede det mig at man bruger internettet til den slags når man udemærket godt kan se at her er der altså brug for proffessionelt hjælp aka en dyrlæge, og ikke en flok godhjertede kommende og nuværende mødre med hjertet på det rette sted som bare gerne vil komme med deres bud på hvad der KAN være galt. for de kender ikke dyret... og det kan i sidste ende ende rigtig galt når man sætter sin lid til folk på internettet når det handler om sygdomme og især når det handler om hunde og katte osv...
det var på INGEN måde for at skræmme trådstarteren væk fra siden for her er som du selv siger plads til alle. og folk må da også for min skyld GERNE spørge om alt mellem himmel og jord herinde... men måske bare lige huske at regne med at der er nogle mennesker som tænker anderledes og undrer sig over hvorfor i alverden at trådstarteren i første omgang startede en "mindre" debat omkring hundens ve og vel når hun nu alligevel havde tænkt sig at få hunden til dyrlæge. selvom hun bor 80 km væk så findes telefonen og man kan altid få en dyrlæge ud til en hvis man har problemer med at komme selv..
INGEN PERSONLIGE ANGREB og det var heller ikke det jeg ville og det var heller ikke meningen hvis det var at nogle føler dette...