nogle kloge hundemennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Pena

Kan egentlig godt forstå trådstarter har slettet sin profil. Sikke da nogle ord der bliver brugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Trolde_mor

Må sige det samme... Kender Henry, og for det første sidder hun jo ikke sammen med hunden, som man kan læse i hendes første indlæg, og for det andet er der ingen grund til at svine folk sådan til når de søger råd.

Hvis hun var dyrplager, havde hun jo nok ikke engang gidet at oprette et indlæg. Hun er jo tydeligvis bekymret, og lidt medfølelse havde måske mere været på sin plads.

Dyrlægen var jo kontaktet, og jeg er sikker på at de har kontaktet dyrlægen med det samme og Henry blot ønskede at høre om andre har oplevet noget lign. fordi hun er bekymret for hunden, og så bliver hun bare svinet til og bliver så ked af det at hun sletter sin profil..

Er virkelig ind imellem chokeret over nogle af de reaktioner der kommer herinde, hvorfor kan man ikke lige tage en dyb indånding, og kan man ikke hjælpe så spring tilbage til forsiden og lad andre svarer på indlægget.

Plejer at holde mig udenfor, men det gør sq ondt når det rammer nogen man kender, og gør dem kede af det, når de står i sådan en situation...

Anmeld

24. september 2010

Becks

isabellamor skriver:

en ting jeg ikke forstår er at man spørger om hvad man skal gøre i et internetforum....!!!! når dyret TYDELIGVIST er syg... afsti afsted til dyrelægen og få den i behandling hurtigst muligt... det er EJERENS ansvar at dyret har det godt og jeg ved godt at ejeren vil hundens bedste. men man får altså ikke det ud af at spørge på et internetforum...

somom at man bare bliver alt for godtroende idet at man snakker godt med andre mennesker på et forum og så kan man spørge om sådan nogle ting og regne med at de ved hvad der er galt med hunden...!! 

og desuden er det jo ikke et kæledyrsforum, men et gravid-forældre-børne forum... 

og havde det været et barn der var de samme ting galt med havde man jo heller ikke tøvet et splitsekund med at hoppe til lægen med ungen en tur..! 

Dvs. os der ikke har børn eller er gravide intet har og gøre herinde?'

Der er da masser af andre der også skriver om deres dyr, der er sgu plads til alle herinde - Eller det burde der være..

Hvis du nu havde læst hendes første indlæg ordenligt, havde du også læst, at det er hendes mors hund, hun sidder ikke sammen med sin mor - og kan jo derfor godt skrive indlæg!!

Kan godt forstå hun har slettet sin profil, for magen til uhøflighed fra mange af jer skal man lede længe efter!!!

Anmeld

24. september 2010

Becks

Trolde_mor skriver:

Må sige det samme... Kender Henry, og for det første sidder hun jo ikke sammen med hunden, som man kan læse i hendes første indlæg, og for det andet er der ingen grund til at svine folk sådan til når de søger råd.

Hvis hun var dyrplager, havde hun jo nok ikke engang gidet at oprette et indlæg. Hun er jo tydeligvis bekymret, og lidt medfølelse havde måske mere været på sin plads.

Dyrlægen var jo kontaktet, og jeg er sikker på at de har kontaktet dyrlægen med det samme og Henry blot ønskede at høre om andre har oplevet noget lign. fordi hun er bekymret for hunden, og så bliver hun bare svinet til og bliver så ked af det at hun sletter sin profil..

Er virkelig ind imellem chokeret over nogle af de reaktioner der kommer herinde, hvorfor kan man ikke lige tage en dyb indånding, og kan man ikke hjælpe så spring tilbage til forsiden og lad andre svarer på indlægget.

Plejer at holde mig udenfor, men det gør sq ondt når det rammer nogen man kender, og gør dem kede af det, når de står i sådan en situation...

Forstår hende fuldt ud..

Kæft jeg er rystet over folks reaktioner

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

Tutter skriver:

Forstår hende fuldt ud..

Kæft jeg er rystet over folks reaktioner

Ja, det er virkelig chokerende..Forstår hende også godt. Ærger mig at jeg ikke så det lidt før.

Har prøvet at skrive til hende, for at hører hvordan hun har det og hvordan det går med vovse..

Håber det ikke er noget alvorligt, ens hund er jo ens barn

Anmeld

24. september 2010

Becks

Trolde_mor skriver:

Ja, det er virkelig chokerende..Forstår hende også godt. Ærger mig at jeg ikke så det lidt før.

Har prøvet at skrive til hende, for at hører hvordan hun har det og hvordan det går med vovse..

Håber det ikke er noget alvorligt, ens hund er jo ens barn

det kan jeg godt forstå...

Anmeld

24. september 2010

wamse

Altså en ting er at have en mening, men der er INGEN grund til at svare trådstarter sådan her!!!!!! Det er da ganske reelt ar opretttet indlæg for at spørge os andre til råds, der er da masser af indlæg omkring vores syge børn og hvornår man kontakter lægen, derfor er man vel ikke børnemushandler. Der er også masser af indlæg, som ikke har med børn og graviditet at gøre.
Svar dog ordentligt på et reelt spørgsmål. Forstår godt hun slettede sig igen her inde, med sådan en tur hun fik der

Anmeld

24. september 2010

Isabella_mor

Tutter skriver:

Dvs. os der ikke har børn eller er gravide intet har og gøre herinde?'

Der er da masser af andre der også skriver om deres dyr, der er sgu plads til alle herinde - Eller det burde der være..

Hvis du nu havde læst hendes første indlæg ordenligt, havde du også læst, at det er hendes mors hund, hun sidder ikke sammen med sin mor - og kan jo derfor godt skrive indlæg!!

Kan godt forstå hun har slettet sin profil, for magen til uhøflighed fra mange af jer skal man lede længe efter!!!

nu vil jeg lige påpege at det jeg skrev bare var et "jeg undrer mig over hvorfor folk skriver og ber om hjælp i et forum der er grundlagt til forældre med børn og så videre..." 

det er på INGEN måde ment som et personligt angreb og det er på ingen måde for at sige at trådstarteren er et dårligt menneske...

og jeg skrev YDERLIGERE mere at jeg godt ved at trådstarter mener det godt og at hun gerne vil hjælpe hunden. men at der nok ikke var megen hjælp at hente i et forum som dette, ikke at jeg ikke ville hjælpe det ville jeg hjertens gerne. men jeg er bare ikke dyrlæge og så kan jeg ikke se hvorfor man ikke tager sin hund til dyrlægen når det er der er noget galt...

jeg kunne aldrig finde på at sidde selv, og vide at min hund eller min mors hund var syg og jeg udemærket godt selv var klar over at den var helt gal, og skrive på nettet og høre folk, som jeg også godt er klar over vil deres bedste javidst, men som måske ikke lige kan komme med den hjælp der rent faktisk er brug for. det kan da kun forvirre..

DERFOR undrede det mig at man bruger internettet til den slags når man udemærket godt kan se at her er der altså brug for proffessionelt hjælp aka en dyrlæge, og ikke en flok godhjertede kommende og nuværende mødre med hjertet på det rette sted som bare gerne vil komme med deres bud på hvad der KAN være galt. for de kender ikke dyret... og det kan i sidste ende ende rigtig galt når man sætter sin lid til folk på internettet når det handler om sygdomme og især når det handler om hunde og katte osv...  

det var på INGEN måde for at skræmme trådstarteren væk fra siden for her er som du selv siger plads til alle. og folk må da også for min skyld GERNE spørge om alt mellem himmel og jord herinde... men måske bare lige huske at regne med at der er nogle mennesker som tænker anderledes og undrer sig over hvorfor i alverden at trådstarteren i første omgang startede en "mindre" debat omkring hundens ve og vel når hun nu alligevel havde tænkt sig at få hunden til dyrlæge. selvom hun bor 80 km væk så findes telefonen og man kan altid få en dyrlæge ud til en hvis man har problemer med at komme selv..  

INGEN PERSONLIGE ANGREB og det var heller ikke det jeg ville og det var heller ikke meningen hvis det var at nogle føler dette...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.