Pixi skriver:
Tak for dit svar.. Og er da enig med dig - men
Så skidt som det beskrives.. Så havde man taget til dyrlæge, istedet for at siddde og lave indlæg...
Mine hunde, er mine børn.. De er en del af familien, og syntes simpelthen ikke det er i orden - af hvordan det beskrives hvordan den har det.
Hvis ens barn havde det SÅ skidt, sad man for længst ved lægen / Lægevagten!
Jeg har da også flere gange været ved dyrlægen akut, hvor det ikke var død-alvorligt, men alvorligt nok til smertestillende og/eller antibiotika - men nok til at det er synd for hunden, den kan jo ikke fortælle hvor den har ondt!!
Om det så ""Bare er diarre og mavekneb"" burde man få det tjekket den har tydeligvis meget ondt, så noget smertestillende og/eller beroligende ville da være helt fantastisk for denne hund.. og tager man væggttabet i betragtning, så kan jeg slet ikke forstå man ikke allerede er ved dyrlægen!
Og jeg havde også ringet for længst, så må man spise den kage mindre hvis det er fordi man ikke har så mange penge.. Ellers skal man ikke have dyr.. Lyder virkelig som om den har det skidt..
Pixi - Hvis hunde er børnene i huset
Vi har kat, så forstår dig udemærket..
Ens dyr er som ens familie, og vi mistede vores hund gennem 11 år i tirsdags
Var fuldstændig knust, men dyrlægerne gjorde hvad de kunne for ham, så det var bedst at han til sidst fik fred.. Var mest lettet over at han kun led i 36 timer og ikke i flere dage.. En kræftknude der var sprængt i maven på ham mente de..
Dyrene i min verden betyder ALT!!
Så forstår dig fuldt ud..
Hilsen hende der også har dyr som sine børn 
Anmeld