nogle kloge hundemennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. september 2010

hen86

Godaften

min mor er ejer af en skøn blandingshund på 9 år. Han er en glad og dejlig hund (det sys jeg jo jeg var med til at vælge ham dengang... derfor er han jo også lidt min).

her de sidste tre ugers tid har han tab sig meget, derfor prøvede vi med ormekur og det så egentlig ud il at hjælpe... MEN i dag er han bare blevet rigtig dårlig, han har myldrebæ, opkast, han går og skyder ryg(som har han ondt eller fryser)og han vil helst være i fred, hvilket ikke er normal adfærd for ham overhovedet. har i nogle bud på hvad dette kan skyldes? og nogle råd?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

JVIHJSH

Tag ham til dyrelægen. Hvis dit kæledyr er sygt, så tag det til dyrelægen.

Anmeld

23. september 2010

Kloster

Hej.

Det er heller ikke noget jeg har set før. Jeg ville klart tage ham til dyrlægen i morgen... Inden weekenden...

Anmeld

23. september 2010

Mira0911

Vil klart tage ham til dyrlægen, hurtigt... Så de kan undersøge ham...

God bedring..

Anmeld

23. september 2010

michella88

henrymor86 skriver:

Godaften

min mor er ejer af en skøn blandingshund på 9 år. Han er en glad og dejlig hund (det sys jeg jo jeg var med til at vælge ham dengang... derfor er han jo også lidt min).

her de sidste tre ugers tid har han tab sig meget, derfor prøvede vi med ormekur og det så egentlig ud il at hjælpe... MEN i dag er han bare blevet rigtig dårlig, han har myldrebæ, opkast, han går og skyder ryg(som har han ondt eller fryser)og han vil helst være i fred, hvilket ikke er normal adfærd for ham overhovedet. har i nogle bud på hvad dette kan skyldes? og nogle råd?

på forhånd tak

Ved godt det lyder brutalt, men det lyder som om den er ret syg, og ville søge dyrlæge hvis jeg var dig. Vi mistede i tirsdags vores labrador som blev 11½ år gammel.. Han hverken spiste eller drak, og pludselig sked han blod. Dyrlægen mente han havde en kræftknude i maven der var sprunget, derfor blodet, men han kunne ikke finde den på røngten.. Han blev aflivet senere på dagen, hvor resten af familien stor tudede.. Vil ikke skræmme dig, men hvis jeg var dig ville jeg skynde mig til dyrlægen inden det forværres. man kan jo aldrig vide hvad der er galt med dem før de er blevet undersøgt, men umiddelbart tror jeg det er maven der er noget med.

Håber den blir rask

Knus..

Anmeld

23. september 2010

B&J

Ja helt klart dyrlæge og hvis den har tyndmave ¨så er skånekost vigtigt kogt ris og kylling

Anmeld

23. september 2010

SoffiLine

Det kan være alt muligt ring til dyrlægen!

Anmeld

23. september 2010

..

Jeg ville slet ikke spilde tid herinde, jeg var på vej til dyrlæge hvis jeg var dig!

Anmeld

23. september 2010

Miamaja

Ja, dyrlaege med det samme! Specielt naar hunden er aeldre skal man passe lidt ekstra paa for det er tit der de faar skavanker der ikke bare gaar over igen. Jeg er ikke dyrlaege men de symptomer lyder ikke som noget der bare gaar over af sig selv og skal tages alvorligt.

Anmeld

23. september 2010

Pixi

Nu skal det ikke lyde som et angreb, og så alligevel..

Man skal simpelthen bare ikke have kæledyr hvis ikke man kan tage det ansvar der følger med det!!

Tænk sig hvis den fx har fået tarmslyng - Og i BARE har givet den en ormekur... Nu risikerer i for det første en endnu større regning, og derefter at den måske ikke står til at redde, syntes simpelthen det er DYRPLAGERI, det som du beskriver at i så ikke gør en dyt ved det!

Hvis dit barn var sygt ville du heller ikke prøve alle mulige ting før du tog til lægen..

har altså ingen respekt for folk, som ikke reagerer på ens dyr som er syge, istedet for bare at komme afsted til dyrlægen!!

3 uger - Det er fandme ikke i orden! Og med de symptomer den har idag, ring dog for helvede til dyrlægevagten!!

Ja, det var så hvad jeg havde at sige, syntes ikke det er i orden, og hvis jeg støder nogle, er det bare ærgeligt - Så skal man ikke have kæledyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.