nogen der har fået tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

sofie85

betiinsen skriver:

Hej piger

ville bare høre om nogle af jer har fået fortaget en tryghedsscanning, overvejer det selv, da jeg stadig synes der er laaang tid til uge 12

Kan se det koster omkring 500 kr, og overvejede at få det i uge 7-8, for at se om hjertet slår?

Jeg fik en gratis pga tidligere MA.

men synes at du skal betale de 500 kr hvis du er nervøs, for ellers bliver det nogle meget lange uger, pøj pøj med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Moar2011

Maja84 skriver:

Ja jeg fik en lavet 9+0 og det er jeg rigtig glad for, gav mig en masse ro så det var super dejligt, kan klart anbefale det, selvom der ikke er så meget at se, giver det en ro at det hele er som det skal være

hvor kan man få den lavet henne ? - er os en af dem der bekymere sig ..

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

Hej piger

ville bare høre om nogle af jer har fået fortaget en tryghedsscanning, overvejer det selv, da jeg stadig synes der er laaang tid til uge 12

Kan se det koster omkring 500 kr, og overvejede at få det i uge 7-8, for at se om hjertet slår?

hvem ringet du til osv ? - går nemlig også med lige så mange bekymninger ligesom dig, og har bare brug for at se om der er liv derinde - før kan jeg ikke lade hver med at bekymere mig..

Anmeld

25. september 2010

Kløver

Babyklar skriver:

hvor kan man få den lavet henne ? - er os en af dem der bekymere sig ..

Jeg fik det lavet hos jordemoder.dk, og de kkan klart anbeflaes, men de har kun scanning i Fredericia og Odense, men findes jo private klinikker i hele landet, så måske det er nemmest hvis du efterspørger gode klinikker i dit nærområde (ved ik lige hvor du bor henaf)

Anmeld

25. september 2010

betiinsen

Jeg har bestilt tid i odense.. det er også ved samme side håber det kan hjælpe mig så jeg ikke er så bekymret og alt er som det skal være

Anmeld

25. september 2010

Rødhætte

Jeg fik en scanning i uge 8+0 og gav 825 kr for det! Det var alle pengene værd og ville helt sikkert gøre det igen! Glæd dig!!

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

Maja84 skriver:

Jeg fik det lavet hos jordemoder.dk, og de kkan klart anbeflaes, men de har kun scanning i Fredericia og Odense, men findes jo private klinikker i hele landet, så måske det er nemmest hvis du efterspørger gode klinikker i dit nærområde (ved ik lige hvor du bor henaf)

i randers

Anmeld

25. september 2010

karina.

hej jeg har også købt en ved jordermoder.dk  da jeg var i 7 uge.de kan klart anbefales.de har helt klart tiden og roen til os der er lidt nervøse. faktisk valgte jeg at købe i nu en i torsdags efter et rigtig trals møde med en jordmorder i kolding der gjorde mig toltal bekymret, og blop havde det rigtig godt og var hele 15 cm nu... fantastisk...

Anmeld

25. september 2010

betiinsen

ej hvor dejligt.. håber også det hjælper mig

Anmeld

25. september 2010

Kløver

Babyklar skriver:

i randers

kender desværre ikke noget deromkring, emn kan jo være der er andre herinde der gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.