nogen der har fået tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

betiinsen

Okay har bestilt en tid når jeg lige præcis er 7+0 henne ( ifølge min læges beregninger), håber det er godt nok til at de kan se hjertet slå..

Uhh det er spændende og kæresten skal med.. virkeligt fingre for at alt er som det skal være og det lille hjerte slår derud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Riksen

betiinsen skriver:

Okay har bestilt en tid når jeg lige præcis er 7+0 henne ( ifølge min læges beregninger), håber det er godt nok til at de kan se hjertet slå..

Uhh det er spændende og kæresten skal med.. virkeligt fingre for at alt er som det skal være og det lille hjerte slår derud af

Godt! Jeg krydser også fingre for at alt er som det skal være

Anmeld

24. september 2010

Mus84

Ih jeg kan heller ikke vente og man hører om så mange som har oplevet et eller andet, jeg tør heller ikke vente til min nf som først er d.13 okt. Så har os gået og overvejet om jeg skulle få lavet en tidlig scanning. Jeg er idag uge 9+1  Så man burde jo kunne se noget nu..

Hvor har i alle fået foretaget en tidlig scanning henne? og hvad har i givet for det? synes det svinger meget fra sted til sted..

Anmeld

24. september 2010

Riksen

Mus84 skriver:

Ih jeg kan heller ikke vente og man hører om så mange som har oplevet et eller andet, jeg tør heller ikke vente til min nf som først er d.13 okt. Så har os gået og overvejet om jeg skulle få lavet en tidlig scanning. Jeg er idag uge 9+1  Så man burde jo kunne se noget nu..

Hvor har i alle fået foretaget en tidlig scanning henne? og hvad har i givet for det? synes det svinger meget fra sted til sted..

Det kan jeg godt forstå.

Jeg fik foretaget scanningen på Christianshavn, kan ikke huske hvad det hedder. Jeg betalte ikke noget, da jeg havde fået en henvisning fra min læge.

Anmeld

24. september 2010

DK

Jeg fik også en i uge 6+5. Vi betalte selv for den og de penge var bare SÅ godt givet ud! Altså jeg var 100 kg. lettere og svævede bare ud derfra med kæresten i hånden og babyen med bankende hjerte i maven!!

Der var ingen grund til at vi fik det, ud over at jeg var sååå nervøs for at alt var galt, og så var det bare dejligt at se at alt var som det skulle være!!

Jeg mener at man skal være fulde 7+0 for at være 100% sikker på at kunne se/høre hjertelyden!

Anmeld

24. september 2010

Mus84

HIHI jeg har lige bestilt en tid til en tidlig scanning kunne ikke vente med jeres svar. Har taget en klinik i Hvidovre det koster 600kr. det synes jeg da også jeg godt givet ud. fordi jeg kan slet ikke forstå oppe i mit hovedet at jeg er gravid så har virkelig brug for at se det ordentligt. Og så frygter jeg osse en hel masse som man ikke burde. Men det ville jo os være skide ærgeligt hvis der er noget galt og man så har gået og ventet helt til NF scanningen ikke...?

På onsdag fik jeg en tid så glæder mig rigtig meget! så skal kæresten også med  

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Jeps, betalte mig fra en i uge 8+3 og 6+3, begge gange med fostre der var sunde og raske, men efter både MA g SA tager jeg ingen chancer. Tror ikke på det bedste før jeg har set det med mine egne øjne:-)

Anmeld

24. september 2010

betiinsen

Okay tak for svar piger... er også spændt på det, og håber inderligt alt er som det skal være, og jeg kan høre det lille hjerte banke

Anmeld

24. september 2010

Noneother

Jeg fik 2 eller 3. -inden nakkefold.
Dem fik jeg da gratis. Skal man ikke bare ha´en henvisning fra sin læge?

Anmeld

24. september 2010

K.Rehder

Kæresten og jeg fik også en trykhedsscanning og det er de bedste 500 vi nogensinde har givet ud...At se den lille for første gang og få at vide at alt ser fint ud er vidunderligt. Når man betaler for det på privatklinik får man som regl både billeder og dvd med hjem, det gjorde vi og det er jo fantastisk at have sådan noget som man altid ville kunne gemme og vise til den lille om 15-20 år

Jeg kan kun anbefale det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.