nogen der har fået tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. september 2010

betiinsen

Hej piger

ville bare høre om nogle af jer har fået fortaget en tryghedsscanning, overvejer det selv, da jeg stadig synes der er laaang tid til uge 12

Kan se det koster omkring 500 kr, og overvejede at få det i uge 7-8, for at se om hjertet slår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

dorthemus

Det gjorde jeg da jeg var 7 + 1...godt givet ud

Anmeld

23. september 2010

betiinsen

Okay og der burde de kunne se om hjertet slår osv ikk?

Anmeld

23. september 2010

Elvers

Jeg tog til en tidlig/tryghedsscanning, da jeg var i uge 9+0, fordi jeg bare ikke helt kunne glæde mig ubekymret over graviditeten, og simpelthen bare blev nødt til at se, at der var liv derinde Og det var simpelthen fantastisk!

Så jeg kan klart anbefale en tryghedsscanning! Og så er en scanning på en privatklinik bare noget andet end på hospitalet

Anmeld

23. september 2010

dorthemus

betiinsen skriver:

Okay og der burde de kunne se om hjertet slår osv ikk?

Jo helt sikkert! Det var rigtig stort at se den lilles hjerte slå fordi det i starten er så uvirkeligt

Anmeld

23. september 2010

dorthemus

Elvers skriver:

Jeg tog til en tidlig/tryghedsscanning, da jeg var i uge 9+0, fordi jeg bare ikke helt kunne glæde mig ubekymret over graviditeten, og simpelthen bare blev nødt til at se, at der var liv derinde Og det var simpelthen fantastisk!

Så jeg kan klart anbefale en tryghedsscanning! Og så er en scanning på en privatklinik bare noget andet end på hospitalet

nemlig

Anmeld

23. september 2010

betiinsen

Okay det er jeg altså ret sikker på jeg vil gøre så.. skal jeg tag at gøre det i uge 7 eller?

Anmeld

23. september 2010

Kløver

betiinsen skriver:

Hej piger

ville bare høre om nogle af jer har fået fortaget en tryghedsscanning, overvejer det selv, da jeg stadig synes der er laaang tid til uge 12

Kan se det koster omkring 500 kr, og overvejede at få det i uge 7-8, for at se om hjertet slår?

Ja jeg fik en lavet 9+0 og det er jeg rigtig glad for, gav mig en masse ro så det var super dejligt, kan klart anbefale det, selvom der ikke er så meget at se, giver det en ro at det hele er som det skal være

Anmeld

23. september 2010

blomst84

Jeg fik lavet en scanning i 6+4 :-) men det bar hos en gynækolog pga 2 gange SA tidligere. det var en kæmpe oplevelse og hjertet slog derud af :-) det gav en stor tryghed og ro i sindet at de en sund graviditet :-)

Anmeld

23. september 2010

Riksen

Jeg fik også lavet en tryghedsscanning, da jeg var i 8. uge. Jeg kunne heller ikke vente til NF-scanningen, for jeg havde et halvt år tidligere haft en MA, så jeg var simpelthen såå nervøs og bange for at opleve endnu en MA.

Min læge gav mig en henvisning og anbefalede i øvrigt at jeg fik foretaget scanningen i 7. eller 8. uge, for så kan man se om hjertet slår.

Jeg vil helt sikkert anbefale dig at købe en tryghedsscanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.