hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Magsen

NatasjaL skriver:

nå for pokker

jeg får nemlig afvide jeg ser ældre ud med mørkt frem for lyst, ved ikke om det kun er mig så

hmm, nej ved heller ikke helt..

men synes ihvertfald man er pænere uden makeup når man har mørkt hår :b ..(end man altså er med lyst hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

NatasjaL

Maggieh skriver:

hmm, nej ved heller ikke helt..

men synes ihvertfald man er pænere uden makeup når man har mørkt hår :b ..(end man altså er med lyst hehe)

enig!

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Hmm, klart det mørke...det afblegede hår er lidt for "jeg er kæreste med en stor fyr der tager sterioder og har tatoos på overarmen og har mig en lille chihuahua hund" stereotype agtigt- hvis du spørger mig. Sorry at sætte sådan i en kasse, men det mørke giver dig meget mere stil og indrammer dit ansigt flot...

Anmeld

24. september 2010

twinboys

Klart det mørke...

Anmeld

24. september 2010

Magsen

MariaE skriver:

Hmm, klart det mørke...det afblegede hår er lidt for "jeg er kæreste med en stor fyr der tager sterioder og har tatoos på overarmen og har mig en lille chihuahua hund" stereotype agtigt- hvis du spørger mig. Sorry at sætte sådan i en kasse, men det mørke giver dig meget mere stil og indrammer dit ansigt flot...

haha hvor grinern måde at forklare dig selv på :p

Men okej tak for det :* heh

Anmeld

24. september 2010

morethanperfect

Mørk !

Anmeld

24. september 2010

Diana...

HELT KLART DET MØRKE. Det er super smukt til dig! Kan slet ikke forstå du i tvivl SMUKT er det. 

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Maggieh skriver:

haha hvor grinern måde at forklare dig selv på :p

Men okej tak for det :* heh

Mjøøøø, nu aner jeg jo ikke hvordan fyren ser ud...eller om du har en takekøter...fnis, men i så fald, sorry:-)

Anmeld

24. september 2010

misslea

Helt KLART det mørke....!! Det fremhæver dine øjne!!!

Og så har jeg generelt den holdning, at lyst hår er pænest til naturligt lyshårede mennesker

Anmeld

24. september 2010

Magsen

MariaE skriver:

Mjøøøø, nu aner jeg jo ikke hvordan fyren ser ud...eller om du har en takekøter...fnis, men i så fald, sorry:-)

haha nej han er ikke sådan en han er en meget sød en og så har jeg en dum lille puddel hund haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.