hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

JustAnotherName

Jaa, jeg kan ikke finde udaf hvad farve jeg skal have .. har lang tid at bestemme mig da jeg først har tænkt mig at farve det efter gravidteten hehe men man ved jo aldrig hvornår det er ..

det mørke eller det lyse?

eller noget helt andet, hvad synes i??

Jeg syntes du er smuk med det MØRKE hår. Det klæder dig helt klart bedst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

CiSo

Maggieh skriver:

Hmm, så kun dig der har skrevet det :b hehe

hvorfor synes du det, om jeg må spørge? :i

Det ved jeg faktisk ikke, syntes bare du ser rigtig rigtig smuk ud med det lyse!!

Anmeld

23. september 2010

CiSo

sophieamalia skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, syntes bare du ser rigtig rigtig smuk ud med det lyse!!

selvfølgelig også med det mørke, MEN jeg syntes stadigvæk det lyse er smukkest! 

Anmeld

23. september 2010

bøgelund

Mørke er super flot  

Anmeld

24. september 2010

Magsen

sophieamalia skriver:

selvfølgelig også med det mørke, MEN jeg syntes stadigvæk det lyse er smukkest! 

hvor du sød, mange tak for det..

det så svært at finde udaf hehe

Anmeld

24. september 2010

Amso

Det mørke.. Det virker mest naturligt.... Syntes tit farvet blond kan komme til at se lidt unaturligt ud, og man ved jo med det samme det farvet

Men det kommer også fra en, som aldrig har eller kommer til at farve sit hår blond..   da jeg selv elsker de mørke nuancer.

Anmeld

24. september 2010

CiSo

Maggieh skriver:

hvor du sød, mange tak for det..

det så svært at finde udaf hehe

Jeg kender det godt!

Anmeld

24. september 2010

Loa

Det mørke helt klart.....Det klær dig virkelig godt... 

(Men jeg er så heller ikke så vild med blondt hår)

Anmeld

24. september 2010

mor_sabina

Det er jo to vidt forskellige piger Synes du kan bære begge dele. Men det er jo meget mørkt og meget lyst jeg tror jeg ville gå efter en lidt mere naturlig lys synes bare man tit ser mere naturlig ud med lyst hår, men samtidig kan man virkelig også se ekstra dampende lækker ud med helt nyfarvet mørkt hår og meget lidt makeup (håret bliver ligesom makeup i sig selv)

Dårlig hjælp men har altid samme problem selv.

Gå efter det lyse det mørke er nemt at farve oveni når du får lyst til at skifte, så hvis ikke du har farvet i ni mrd er vejen måske ikke så lang som den kan blive fra det helt mørke til det lyse?

Anmeld

24. september 2010

Magsen

SoffiLine skriver:

Helt klart det mørke, men synes det blir for kedeligt hvis det kun er mørkt. Jeg ville klart få gylden eller rød ind over også

Det gir et fedt mix

puha, nej jeg holder mig væk fra det røde farvede det mørkt med rød/lilla skær i og den vil baaaare ikke gå ud igen .. så irreterende.. men ja måske nogle lyse striber :b ..

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.