hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Magsen

Amso skriver:

Det mørke.. Det virker mest naturligt.... Syntes tit farvet blond kan komme til at se lidt unaturligt ud, og man ved jo med det samme det farvet

Men det kommer også fra en, som aldrig har eller kommer til at farve sit hår blond..   da jeg selv elsker de mørke nuancer.

Ja synes også det virker mere naturligt med det mørke .. men havde nu heller ikke tænkt mig at farve det så 'hvidt' igen men mere stribe hele håret rigtig meget sådan at der også var mørkt ind imellem..

Synes nemlig selv det ser meget fake ud når det bare er 'HVIDT' ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

puha, nej jeg holder mig væk fra det røde farvede det mørkt med rød/lilla skær i og den vil baaaare ikke gå ud igen .. så irreterende.. men ja måske nogle lyse striber :b ..

Tak for dit svar

Ja den røde er svær at komme af med igen, men elsker den farve. Men for pokker hvor er den svær at holde ved lige.

Anmeld

24. september 2010

Magsen

mor_sabina skriver:

Det er jo to vidt forskellige piger Synes du kan bære begge dele. Men det er jo meget mørkt og meget lyst jeg tror jeg ville gå efter en lidt mere naturlig lys synes bare man tit ser mere naturlig ud med lyst hår, men samtidig kan man virkelig også se ekstra dampende lækker ud med helt nyfarvet mørkt hår og meget lidt makeup (håret bliver ligesom makeup i sig selv)

Dårlig hjælp men har altid samme problem selv.

Gå efter det lyse det mørke er nemt at farve oveni når du får lyst til at skifte, så hvis ikke du har farvet i ni mrd er vejen måske ikke så lang som den kan blive fra det helt mørke til det lyse?

Ja som jeg skrev lige før..

men havde nu heller ikke tænkt mig at farve det så 'hvidt' igen men mere stribe hele håret rigtig meget sådan at der også var mørkt ind imellem..

Synes nemlig selv det ser meget fake ud når det bare er 'HVIDT' ..

Men har lige nu et mellem ting brunt med lyse striber i det bare overhovedet ikke pænt til mig ser rigtig kedeligt ud ..

men ja precis det samme jeg tænkte ..

Tak for hjælpen

Anmeld

24. september 2010

Magsen

SoffiLine skriver:

Ja den røde er svær at komme af med igen, men elsker den farve. Men for pokker hvor er den svær at holde ved lige.

ja det kan jeg se hehe ..

du klær den også super godt og ja tror gerne den er svær at holde ved lige, ligesom lyst er for mig !! heh

Anmeld

24. september 2010

millesofie

det mørke.. helt klart det ser drøn godt ud

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Maggieh skriver:

ja det kan jeg se hehe ..

du klær den også super godt og ja tror gerne den er svær at holde ved lige, ligesom lyst er for mig !! heh

Mange tak 

Jeg elsker mit røde hår, og farver det jævnligt med en rød hårkur, håret blir så lækkert af det & det blir knald rødt

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

du er lige smuk uanset hårfarven!

men du ser ældre ud med det mørke

Anmeld

24. september 2010

Magsen

NatasjaL skriver:

du er lige smuk uanset hårfarven!

men du ser ældre ud med det mørke

hvor du sød, taaak for det

det er nu heller ikke så underligt da jeg også er 1-2 år ældre på det billede med det mørke hår hehe ..

Anmeld

24. september 2010

Magsen

Fisenberg skriver:

det mørke.. helt klart det ser drøn godt ud

ih taak <3

tror nu også folk er meget enige :p hehe

Anmeld

24. september 2010

NatasjaL

Maggieh skriver:

hvor du sød, taaak for det

det er nu heller ikke så underligt da jeg også er 1-2 år ældre på det billede med det mørke hår hehe ..

nå for pokker

jeg får nemlig afvide jeg ser ældre ud med mørkt frem for lyst, ved ikke om det kun er mig så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.