Gamle børnetimer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

AnneBJ

Carina1984 skriver:

Er der nogen der ved hvad den børnetime her hvor pigen hed Asta Basta bum?

Har kun oplevet én der ku huske den men ik navnet..

Kan huske hun sagde "Asta basta bum, bølle (lillebror) han er dum :-)

Den hed Asta Basta Bum..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

SussieThyssen

TbCp skriver:

Jeg kan huske en af de rigtig gamle med Bamse...

Hvor de var i sådan et stort hvidt rum med billeder på væggene, mener bla. der var et billede med en skov og så kunne de hoppe ind i billedet...

Det er det eneste jeg kan huske, og der er ikke ret mange andre der kan huske det når vi snakker om det

Ellers var der jo også bamse på planeten, Da Lotte blev usynlig og det der med hende der havde en lille hund med (som jeg heller ikke kan huske hvad hedder )

Jeps..det var i børneudsendelsen "Døren går op"

Den kom i begyndelsen af '80'erne og handlede slet ikke om Bamse som sådan, men det var Aske Bentson og Viola -et eller andet, der lavede den. Faktisk mindede den meget om den børneudsendelse der hed noget i retning af "Hvilken hånd" eller sådan noget.
Men Bamse og kylling var altså med engang imellem i "En dør går op"
Og det var her han lynhurtigt blev så populær at man valgte at lave "Bamse på planeten Joakim" med Forlæns og Baglæns.
Kan I huske dem?

Siden fik han så sit helt eget program, sammen med Kylling, Aske og Viola. Siden kom Luna til og Ælling

Så lavede de den knapt så populære "Bamses julekalender" som mange små børn bestemt ikke kunne lide pga den væmmelige nisse, og det kan jeg helt ærligt godt forstå.
Han var da modbydelig. Kan huske min den mellemste var 3 år, og hun nægtede at se den julekalender pga nissen.
Men Bamse og Kylling har alle børn vist elsket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

sandra-t skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=pWrqBloUFcU

Vil bare lige advare mod den serie...man bliver sq gravid af dem LOOOOOOOOOOOOL
Det er rigtigt...da de viste den første gang blev jeg gravid med min mellemste og anden blev jeg gravid med Nickolai

Eii jeg er helt vild med den...den er bare SÅ sød

Anmeld

23. september 2010

Mutti2B

Kan I også huske den børnetime hvor Søren Østergaard er postbud og skal finde noget som kongen ikke kan huske hvad er og hvis han finder det må han få prinsessen? Noget rød, noget blødt, noget han legede med som barn... osv. Prinsessen blev spillet af Jannie Fauerschou. Tror den hed "Hvad er det nu den hedder"

Anmeld

23. september 2010

Mutti2B

SussieThyssen skriver:

Vil bare lige advare mod den serie...man bliver sq gravid af dem LOOOOOOOOOOOOL
Det er rigtigt...da de viste den første gang blev jeg gravid med min mellemste og anden blev jeg gravid med Nickolai

Eii jeg er helt vild med den...den er bare SÅ sød

Jeg har hørt at den bliver genudsendt

Anmeld

23. september 2010

>>Carina<<

Mutti2B skriver:

Kan I også huske den børnetime hvor Søren Østergaard er postbud og skal finde noget som kongen ikke kan huske hvad er og hvis han finder det må han få prinsessen? Noget rød, noget blødt, noget han legede med som barn... osv. Prinsessen blev spillet af Jannie Fauerschou. Tror den hed "Hvad er det nu den hedder"

årh jo den kan jeg svagt huske :-)

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Det er en julekalender, og den hed "Jul på slottet"
Den er bare en af de bedste ligesom "Jul i den gamle by"

Anmeld

23. september 2010

Sees

sandra-t skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=6MNtTSHR21I

Haha, ja Thomas og Tim husker jeg tydeligt

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Jeg har hørt at den bliver genudsendt

Åhåh...jeg kan i realiteten sikkert godt stadig blive gravid...måske skulle man lige sørge for at fatter bliver udstyret med nogle kondomer
ROFLMAO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.