Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved hvad den børnetime her hvor pigen hed Asta Basta bum?Har kun oplevet én der ku huske den men ik navnet..
Kan huske hun sagde "Asta basta bum, bølle (lillebror) han er dum :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Labyrinten
Bamse på planeten
De gamle bamse hvor Viola også var med
Nanna
Fraklerne
Bullerfnis
Os det bare os
Omsen og momsen
Sonja fra saxogade
palle polle og ruth
Og hvad hed det der nu, det kom hver torsdag, med hende signe Quist (staves)
Tutter skriver: Labyrinten Bamse på planeten De gamle bamse hvor Viola også var med Nanna Fraklerne Bullerfnis Os det bare os Omsen og momsen Sonja fra saxogade palle polle og ruth Og hvad hed det der nu, det kom hver torsdag, med hende signe Quist (staves)
tænker du på "Hvaffor en hånd"?
*A* skriver: "Stine, Anders og Jeanette"
"Stine, Anders og Jeanette"
http://www.youtube.com/watch?v=Erlz-S9hao8&feature=related
Cookie. skriver: Der var også noget der hed 'OS! Det er bare OS!'Kan I huske det?
Der var også noget der hed 'OS! Det er bare OS!'Kan I huske det?
Jeg kan også sagtens huske Trodebjerget, Os det er bare os og Hvaffor en hånd (især med Casper Christensen som bjergbestiger - hold nu op det var sjovt..)
Årh jeg ELSKEDE "Alabadig" :-)
Carina1984 skriver: Er der nogen der ved hvad den børnetime her hvor pigen hed Asta Basta bum?Har kun oplevet én der ku huske den men ik navnet.. Kan huske hun sagde "Asta basta bum, bølle (lillebror) han er dum :-)
Hed den ikke bare Asta Basta Bum?
Mener at kunne hyske hun skubber barnevognen med lillebror og siger imens "Asta Basta Bum, Bølle han er dum"
Carina1984 skriver: tænker du på "Hvaffor en hånd"?
Ja, det var det den hed
Tutter skriver: Hed den ikke bare Asta Basta Bum? Mener at kunne hyske hun skubber barnevognen med lillebror og siger imens "Asta Basta Bum, Bølle han er dum"
jo måske... årh den gad jeg godt se et klip af :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128