Gamle børnetimer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

>>Carina<<

*A* skriver:

"Stine, Anders og Jeanette"

Hihi den har jeg faktisk på dvd. Den var så sød :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

TbCp

Jeg kan huske en af de rigtig gamle med Bamse...

Hvor de var i sådan et stort hvidt rum med billeder på væggene, mener bla. der var et billede med en skov og så kunne de hoppe ind i billedet...

Det er det eneste jeg kan huske, og der er ikke ret mange andre der kan huske det når vi snakker om det

Ellers var der jo også bamse på planeten, Da Lotte blev usynlig og det der med hende der havde en lille hund med (som jeg heller ikke kan huske hvad hedder )

Anmeld

23. september 2010

>>Carina<<

Cookie. skriver:

Trolderik

Og så kom jeg i tanke om den her. Men jeg kan ikke huske om det var en børnetime?
http://www.youtube.com/watch?v=GkU4LSF-jI8

Lågen i bogen... Jubii... tror stadig jeg kan meget af sangen. hehe.. den kom dog på tv2 om eftermiddagen men den var også så god :-)

Anmeld

23. september 2010

*A*

Carina1984 skriver:

Hihi den har jeg faktisk på dvd. Den var så sød :-)

Ej, har du? Hvor har du købt den henne?

Anmeld

23. september 2010

Tullebobs

"Sørøver Sally"

"Ludo"

"Omsen og momsen"

"Skrumpen fra det ydre rum"

"Da Lotte blev usynlig"

"Sonja fra saxogade"

Jeg  børnetimesnostalgi

Anmeld

23. september 2010

sandra-t

23. september 2010

MetteT

TbCp skriver:

Hvor de var i sådan et stort hvidt rum med billeder på væggene, mener bla. der var et billede med en skov og så kunne de hoppe ind i billedet...

Det er det eneste jeg kan huske, og der er ikke ret mange andre der kan huske det når vi snakker om det

Ellers var der jo også bamse på planeten, Da Lotte blev usynlig og det der med hende der havde en lille hund med (som jeg heller ikke kan huske hvad hedder )

Kan heller ikke huske hva det hedder.. Men var det ikke det med hende Janni og hunden hed sigurd..

Anmeld

23. september 2010

>>Carina<<

TbCp skriver:

Jeg ka huske at ha set klip fra det. Men fandt det her for noget tid siden.

Bamse har optrådt i DR's børne-tv-programmer siden 1982. Først som en del af Børnetimen med programmet Døren går op hvor Bamse boede i et stort lyserødt rum sammen med menneskene Aske og Pernille. Bamse havde i starten ikke mange replikker, men efterhånden voksede hans rolle. I de sidste programmer i det lyserøde værelse blev figuren Kylling til med hjælp fra seerne

Anmeld

23. september 2010

TbCp

Carina1984 skriver:

Jeg ka huske at ha set klip fra det. Men fandt det her for noget tid siden.

Bamse har optrådt i DR's børne-tv-programmer siden 1982. Først som en del af Børnetimen med programmet Døren går op hvor Bamse boede i et stort lyserødt rum sammen med menneskene Aske og Pernille. Bamse havde i starten ikke mange replikker, men efterhånden voksede hans rolle. I de sidste programmer i det lyserøde værelse blev figuren Kylling til med hjælp fra seerne

Jaaa det må være der... var bare sikker på rummet var hvidt

Anmeld

23. september 2010

TbCp

MetteT skriver:

Kan heller ikke huske hva det hedder.. Men var det ikke det med hende Janni og hunden hed sigurd..

Jo lige præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.