Pakkekalender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Brams

Lærke 2009 skriver:

Hvor gammle var jeres unger da i begyndte og lave en pakkekalender til dem, til jul?
Jeg overvejer lidt og Lærke skal have en hun vil til dec. være 17 måneder.
Og hvad giver man sådan en størrelse?

Lærke bliver lige nøjagtig 14 mdr. juleaften og hun skal helt klart have pakkekalender i år. Jeg er allerede begyndt, indtil videre er det blevet til bøger, legemad, film, musik og puslespil. Overvejer små pakker Duplo også men ellers har jeg ikke fundet på andet endnu.

Glæder mig helt vildt til at lave den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

pussepige

Her er der ingen af mine børn der får pakkekalender men adventsgaver synes jeg tilgengæld er en fin ting.. Kan hurtig blive for dyrt med 3 snart 4 børn der skal have 24 små pakker..

Anmeld

23. september 2010

LISBETH:-)

Her gør vi sådan at de får en pakkekaldender der er fra os alle. Mormor køber 8 pakker, Farmor køber 8 pakker og vi køber 8 pakker (dvs. 24 ialt) Det gør at de kan få nogen lidt bedre ting og kun får en pakkekalender istedet for 3. Amalie var 5 mdr første gang og Elina kommer til at være 7 mdr. Men det er mest fordi der er andre børnebørn der får og så skal de ikke snydes.

Anmeld

24. september 2010

Brams

lisbeth2910 skriver:

Her gør vi sådan at de får en pakkekaldender der er fra os alle. Mormor køber 8 pakker, Farmor køber 8 pakker og vi køber 8 pakker (dvs. 24 ialt) Det gør at de kan få nogen lidt bedre ting og kun får en pakkekalender istedet for 3. Amalie var 5 mdr første gang og Elina kommer til at være 7 mdr. Men det er mest fordi der er andre børnebørn der får og så skal de ikke snydes.

Super god ide

Anmeld

24. september 2010

tumle81

Da Victoria var lille lavede vi pakke kalender, jeg synes bare det er svært at finde gode gaver og samtidig holde det på et fornuftigt prisniveau, derfor er vi nu gået over til advents gaver.

De ligger på omkring 50 kr til hver (vi har 3 børn) og jeg vil også gerne kunne give dem en fornuftig julegave uden at vi skal bruge flere tusinde kroner!!

Jeg var så heldig at være i BR i Ringsted, hvor de havde virkelig mange ting der var sat rigtig meget ned, så har fået en del allerede og til kun 20-30-50 kr. Ting der var sat ned fra 100-200 kr!!

Har købt Thomas tog, puslespil, hannah Montana hårting, sengetøj, elektronisk sætte sammen spil... Mangler lidt til Victor, men ellers er jeg ved at være klar til december :-)

Børnene får også gaver fra mormor/bedstefar og farmor. Så der er flere dage end lige advent hvor de får en gave...

Knus Kathrina

Anmeld

24. september 2010

DK

Kirstine fik gaver i julesokken fra nissen. Jeg havde købt mange små ting, men til sidst var jeg løbet lidt tør og i et par dage fik hun de der 1 kroners slikposer. Så fik jeg købt nye ting og hun fik så legesager igen. Hun kylede gaven hen af gulvet, og GRÆD fordi der ikke var slik, he he he...  Det var den december hvor hun blev 2 år d. 25/12.

Anmeld

25. september 2010

Lærke & Lucas

DK skriver:

Kirstine fik gaver i julesokken fra nissen. Jeg havde købt mange små ting, men til sidst var jeg løbet lidt tør og i et par dage fik hun de der 1 kroners slikposer. Så fik jeg købt nye ting og hun fik så legesager igen. Hun kylede gaven hen af gulvet, og GRÆD fordi der ikke var slik, he he he...  Det var den december hvor hun blev 2 år d. 25/12.

Haha, ja jeg kan lige forstille mig det. Altså en pose slik er os bedre end et stykke legetøj til flere penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.