Pakkekalender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Lærke & Lucas

quar20 skriver:

Hmm altså Tino var knap 10mdr. sidste jul og der fik han ADVENTgaver.. han får altså ikke hver dag.. Det syntes jeg er ALT for meget, og jeg kan huske fra min barndom at jeg til sidst syntes det var SÅ kedeligt at få 24 små gaver..!!

Vi har sat. 150kr til hver adventsgave til Tino også får han selvfølgelig julegaver..!!

Sidste år fandt vi et hoppedyr ( kans let ikke huske hvad de hedder - de der heste agtige man kan sidde på også hoppe ).. Tino bruger den stadig den dag i dag..! Den kostede 100kr i føtex dog ikke original men den er fin og passer godt til ham.. =)

Så fik han en dvd disney film som var sat ned til 150kr.

Så noget duble sådan en bondegår som var sat ned til 150kr

og til slut fik han en værktøjskasse..!! Vi har valgt at hvergang Tino får noget nyt legetøj tager vi en ting fra som han er blevet for stor til.. Syntes man hurtigt kan få alt for meget legetøj..!!

Det var da faktisk en god ide og tage et stykke legtøj væk når der kommer noget nyt. Synes vi er ved at drukne i legtøj. Avendtsgaver var måske os mere passende ellers løber det jo os hurtigt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

frk Jensen

Lærke 2009 skriver:

Det kan da godt være vi skulle vente, hun ved jo hellere ikke hvad det er jo.

Nej det aner de ikke en dyt om.. Ved en fire-fem års alderen kan de bedre begynde at forstå hvorfor det kun er i december man får små gaver..

Anmeld

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Lærke 2009 skriver:

Sikke en skøn ting. Det er da noget man værdsætter..

Meget....

Det er en herlig ting. De sætter ligeledes 100 kr ind på hvert barnebarns egen opsparring til konfirmation, så der er noget at holde fest for - mad osv.

Anmeld

23. september 2010

quar20

Lærke 2009 skriver:

Det var da faktisk en god ide og tage et stykke legtøj væk når der kommer noget nyt. Synes vi er ved at drukne i legtøj. Avendtsgaver var måske os mere passende ellers løber det jo os hurtigt op.

hehe ja og helt ærlig de er jo helt opslugt i deres nye legetøj så de opdager slet ikke hvis man pakker en eller to ting væk.. =).. Desuden er det jo julen og helt ærlig man får bare SÅ mange gaver til de små.. De drukner jo i gaver juleaften..!! Og TIT er det jo legetøj..!!

Altså det med adventgaver syntes vi fungere rigtig godt..!! Og skal du ud og ha noget ordenligt og ikke noget skrammel til hver dag ja så ryger man hurtigt op på MIN 80kr pr. dag..  Det er altså 1900kr..!! Også kommer julegaverne..!! Altså det syntes jeg bare er ALT for mange penge..!!

Iår er jeg allerede begyndt at lede på nettet efter adventsgaverne..! De findes tit billigere på nettet..!! Og vil altså MEGET hellere have han får en større julegave end 24 små også en mellem gave til julegave..!!

Anmeld

23. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,vi er blevet enige om at Alexander stadig er alt for lille i år,han er 20 mdr. til jul.

Anmeld

23. september 2010

Guldet

Diana... skriver:

Vi laver til Lucas for første gang i år og han er 20 måneder. 

Det vi har købt ind til videre er de der små lego pakker og så børne dvd og så jeg ikke kommet videre endnu men han får sikkert også en bog og en masse andet småt når jeg finder det hi hi 

Knus Diana

hov kom lige til at undre mig.. bliver din dreng ik først 1, her til okt?

Anmeld

23. september 2010

Ryberg

Dejligt og tusind tak fordi i lige mindede mig om pakke kalender  Jeg plejer nemlig at lave en til svigermor og min mor hvert år..... havde glemt alt om det

Vil sige de små først skal have pakke kalender når de kan være med til at pakke det op

Anmeld

23. september 2010

Diana...

LAURAS MOR skriver:

hov kom lige til at undre mig.. bliver din dreng ik først 1, her til okt?

Nej han bliver 2 til februar 

Anmeld

23. september 2010

Svei

Den ældste var 1½ år og de små også deromkring, den yngste var dog kun 9 mdr. men lidt svært når de andre får, så kan man jo ikke rigtig undgå at give alle....

Mine vil stadig have hver dag, de er 13, 7 og 4 år....

Anmeld

23. september 2010

<3

Den første var Tjalfe 14mdr og det gik lige med at der var et par nye ting også resten var hans legetøj vi pakkede ind. Det var klart oplevelsen af at pakke ud som var det fede.

Nu får han stadig 24 og de er alle nye i år. Næste år fordeler jeg mit gamle lego ud til 24 gaver men efter det tror jeg at det skal være advendtsgaver fordi ellers tror jeg det ender i slik eller 3000kr klassen. Og tror ikke jeg er interesseret i nogen af de muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.