Pakkekalender???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Lærke & Lucas

Hvor gammle var jeres unger da i begyndte og lave en pakkekalender til dem, til jul?
Jeg overvejer lidt og Lærke skal have en hun vil til dec. være 17 måneder.
Og hvad giver man sådan en størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Diana...

Vi laver til Lucas for første gang i år og han er 20 måneder. 

Det vi har købt ind til videre er de der små lego pakker og så børne dvd og så jeg ikke kommet videre endnu men han får sikkert også en bog og en masse andet småt når jeg finder det hi hi 

Knus Diana

Anmeld

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Her er det farmor og farfar der laver pakkekalender til alle deres børnebørn. 

Der er så også lige 4 styks der skal købes ind til, så hun er forlængst startet med at købe ind.

Så her har han fået fra han var helt spæd.

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

Lærke 2009 skriver:

Hvor gammle var jeres unger da i begyndte og lave en pakkekalender til dem, til jul?
Jeg overvejer lidt og Lærke skal have en hun vil til dec. være 17 måneder.
Og hvad giver man sådan en størrelse?

min søn bliver 2 til oktober.. han får ikke pakke kalender før næste år. Jeg vil ikke give ham "skrammel" som en pakke kalender ofte bliver. Så hellere en gave mere juleaften...

syns det er blæst helt op med kaldendergaver, advendtsgaver i december måned.

Anmeld

23. september 2010

Lærke & Lucas

Diana... skriver:

Vi laver til Lucas for første gang i år og han er 20 måneder. 

Det vi har købt ind til videre er de der små lego pakker og så børne dvd og så jeg ikke kommet videre endnu men han får sikkert også en bog og en masse andet småt når jeg finder det hi hi 

Knus Diana

Sådan noget havde jeg os tænkt på men tænker os bare sådan et og det ikke bliver alt for meget. (synes hun har meget legetøj i forvejen)

Anmeld

23. september 2010

Lærke & Lucas

Mor til Frederic skriver:

Her er det farmor og farfar der laver pakkekalender til alle deres børnebørn. 

Der er så også lige 4 styks der skal købes ind til, så hun er forlængst startet med at købe ind.

Så her har han fået fra han var helt spæd.

Sikke en skøn ting. Det er da noget man værdsætter..

Anmeld

23. september 2010

Lærke & Lucas

fisen skriver:

min søn bliver 2 til oktober.. han får ikke pakke kalender før næste år. Jeg vil ikke give ham "skrammel" som en pakke kalender ofte bliver. Så hellere en gave mere juleaften...

syns det er blæst helt op med kaldendergaver, advendtsgaver i december måned.

Jeg ved hellere ikke om det bliver for meget. Og kan hun overhovedet finde af af det bagefter at hun så ikke skal have en gave hver dag. Og hun har jo rigeligt med legtøj.

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

Lærke 2009 skriver:

Jeg ved hellere ikke om det bliver for meget. Og kan hun overhovedet finde af af det bagefter at hun så ikke skal have en gave hver dag. Og hun har jo rigeligt med legtøj.

nemli.. syns også at der er en gave grænse.. Det er da hyggeligt med de der små morgengaver i 24 dage, men hva så den 25 december?

min søn vil ikke have nogen form for glæde af en pakke kalender i år..

Anmeld

23. september 2010

quar20

Hmm altså Tino var knap 10mdr. sidste jul og der fik han ADVENTgaver.. han får altså ikke hver dag.. Det syntes jeg er ALT for meget, og jeg kan huske fra min barndom at jeg til sidst syntes det var SÅ kedeligt at få 24 små gaver..!!

Vi har sat. 150kr til hver adventsgave til Tino også får han selvfølgelig julegaver..!!

Sidste år fandt vi et hoppedyr ( kans let ikke huske hvad de hedder - de der heste agtige man kan sidde på også hoppe ).. Tino bruger den stadig den dag i dag..! Den kostede 100kr i føtex dog ikke original men den er fin og passer godt til ham.. =)

Så fik han en dvd disney film som var sat ned til 150kr.

Så noget duble sådan en bondegår som var sat ned til 150kr

og til slut fik han en værktøjskasse..!! Vi har valgt at hvergang Tino får noget nyt legetøj tager vi en ting fra som han er blevet for stor til.. Syntes man hurtigt kan få alt for meget legetøj..!!

Anmeld

23. september 2010

Lærke & Lucas

fisen skriver:

nemli.. syns også at der er en gave grænse.. Det er da hyggeligt med de der små morgengaver i 24 dage, men hva så den 25 december?

min søn vil ikke have nogen form for glæde af en pakke kalender i år..

Det kan da godt være vi skulle vente, hun ved jo hellere ikke hvad det er jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.