Shoppe, shoppe SHOPPE...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Pia.

SUPER GOD FILM :)

Nøj hvor var den bare god og til jer der spurgte om Jim virkelig gad med så kan jeg svare JA, det gad han, han har set hele serien og som vi snakkede om bagefter alle mænd skulle se den film, så ser man kvinder med helt andre øjne...

Vi grinte og græd en hel del under hele filmen, længe siden jeg har set så super god en film, den kan jeg leve længe på...

Knus Pia, som er helt høj efter en tur i biffen...:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

jeg var også på shoppetur i går, det hjælper så fint på humøret... :D Og især som du skriver Eva så er det rigtig lækkert når man har sparet en masse penge samtidig... :D ;)

Ja...det gør det nemlig..:)
Hvordan går det med dig søde camilla...det må være hårdt og helt uvirkeligt..:S undskyld jeg nævner det, du behøver ikke svare.
Kæmpe kram...
(H)

1000 tak for dine tanker Eva, det er dejligt.. Spør du bare løs;) Jeg synes at det går okay, jeg har stadig ikke helt forstået hvad det er der er ved at ske med mig. Nok mest fordi jeg prøver på at lade vær med at tænke alt for meget over det. Synes tanken om at når jeg er færdigbehandlet er jeg en kvinde med kun et bryst, ingen hår og formodelig steril (pga kemoen) er skræmmende. Men jeg bliver vel nød til at se realiteten i øjnene:( Men det skal nu nok gå alt sammen. Håber jeg...

Knus fra Camilla.

Hej søde camilla...:)
Uha, kan godt forstå du tænker så langt ud og frem i tiden, men mon det bliver så slemt, når du fandt ud af det så hurtigt...Jeg håber så meget for dig at det "bare" kan fjernes og det så er det.
Men skulle du videre med kemo osv, så synes jeg måske du skulle høre om du kunne få taget æg ud inden og frosset dem ned....har jeg hørt om før og du er jo så ung og der er da helt sikkert flere dejlige børn til dig på den anden side af alt det her.
De aller bedste tanker til dig....synes du er virkelig sej...
Stort kram fra mig til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.