[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
jeg var også på shoppetur i går, det hjælper så fint på humøret... :D Og især som du skriver Eva så er det rigtig lækkert når man har sparet en masse penge samtidig... :D ;)[/citat]
Ja...det gør det nemlig..:)
Hvordan går det med dig søde camilla...det må være hårdt og helt uvirkeligt..:S undskyld jeg nævner det, du behøver ikke svare.
Kæmpe kram...
(H)[/citat]
1000 tak for dine tanker Eva, det er dejligt.. Spør du bare løs;) Jeg synes at det går okay, jeg har stadig ikke helt forstået hvad det er der er ved at ske med mig. Nok mest fordi jeg prøver på at lade vær med at tænke alt for meget over det. [blå]Synes tanken om at når jeg er færdigbehandlet er jeg en kvinde med kun et bryst, ingen hår og formodelig steril (pga kemoen) er skræmmende.[/blå] Men jeg bliver vel nød til at se realiteten i øjnene:( Men det skal nu nok gå alt sammen. Håber jeg...
Knus fra Camilla.
hej camilla
Undskyld jeg lige blander mig, men søde dig..... kan godt forstå du spekulere, men de tager vel ikke hele brystet, når det kræftramte område er "så lille"??? eller hva? Og de samme med kemoen, jeg synes du skrev de havde sagde du skulle have en lille behabdling med kemo, så mister du vel ikke håret gør du??
Ved ikke en dyt om det, men tænker på dig og krydser for dig - det er alt alt for tidligt at skulle slås med sådan noget... godt du er en fighter...
Jannie
[/citat]
[/citat]
Det er helt okay:) Jeg ved ikke rigtig noget med sikkerhed, da jeg ikke har været til en "rigtig" samtale om det ved lægen endnu. :'(Men jeg har læst på nettet at hvis man er under 25 år så fjerner de det hele selv om det kun er en lille knude..
Jeg ved heller ikke hvornår man i løbet af en kemoterapi mister håret, det har jeg ingen ide om, godt du sagde det ;) det skal jeg lige have på min spørgsmåls liste til lægen ;)
1000 tak for dine ord, det er dejlgt at vide at nogle tænker på en..(L)
Knus fra Camilla.
[/citat]
hvornår er det du skal til lægesamtale?? kunne da forestille mig at det ville være rart at få spørgsmålene ud af hovedet.... må indrømme jeg synes det ville være træls for dig hvis du mister brystet og også dit laaange hår... MEEEEEN, det vigtigste er jo du bliver erklæret rask, og det bliver du når det er opdaget så tidligt... hvordan har din kæreste taget det????
kram Jannie
Anmeld