Shoppe, shoppe SHOPPE...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Honningblomst

Andre som har været ude og gå shop-amok...;) ??
Har lige fået købt en masse lækkert tøj og sko til ungerne og til mig selv...udover det ur, tørklæder og taske til mig.
Sidder her med alt mit ny indkøbte og nyder det...har sparet en formue, da alt var halv pris...ihh...det er sgu rart at spare og at købe..;)
Så u er der fyldt op til det næste halve år...mangler bare vinterstøvler til drengene når vi når dertil..:)

Rigtig dejlig weekend til jer alle...jeg har alene aften i aften, skal bare nyde det og i morgen tager de store i sommerhus med deres monner(mormor og morfar) og så skal Konrad og jeg hygge...

Knus Eva...som nu kan se vægten rykke og motionen kører bare derud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Pia.

ja jeg har også lige købt en masse nyt tøj og alt muligt andet lækkert til mig selv...

fik jo en masse penge og gavekort i fødselsdagsgave og de må siges at være brugt... det er så lækkert og fedt at købe til sig selv... mine børn får altid når de mangler og der er tit hver mdr. jeg køber til dem...

Dejligt de store drenge skal i sommerhus, vejret er jo fantastisk til det...

Jim har inviteret mig til kbh i dag, ungerne skal ind til deres faster og lege til i aften... vi skal i biffen og se sex in the city og ud og spise...
I morgen skal jeg med Tania til Grøn Koncert og vi mødes med en masse der inde og bliver og sover I Næstved
Og søndag når jeg kommer hjem igen går turen mod Valby hvor jeg lige napper en grøn Koncert mere, med Jim og børnene... :)
Så jeg må sige weekenden er fastlagt for mit vedkommende...

GOD WEEKEND TIL ALLE

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Du får en travl weekend..:) Men dejligt at komme lidt væk...du er jo meget hjemme i hverdagen, så kan godt forstå hvis du har brug for at komme lidt ud.:)

Ja...ungerne mangler aldrig....men skønt at få de lækre mærker til halv pris og jeg skal jo spare de næste måneder, så.....

Hvad har du fået købt til dig selv??

Overvejer om jeg skal tage ud med søs i aften...men nyder også bare at være hjemme...

God tur i morgen...måske vi ses...

Knus..

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

PiaR skriver:

ja jeg har også lige købt en masse nyt tøj og alt muligt andet lækkert til mig selv...

fik jo en masse penge og gavekort i fødselsdagsgave og de må siges at være brugt... det er så lækkert og fedt at købe til sig selv... mine børn får altid når de mangler og der er tit hver mdr. jeg køber til dem...

Jim har inviteret mig til kbh i dag, ungerne skal ind til deres faster og lege til i aften... vi skal i biffen og se sex in the city og ud og spise...
I morgen skal jeg med Tania til Grøn Koncert og vi mødes med en masse der inde og bliver og sover I Næstved
Og søndag når jeg kommer hjem igen går turen mod Valby hvor jeg lige napper en grøn Koncert mere, med Jim og børnene... :)

GOD WEEKEND TIL ALLE

Glæd dig sex and the city er et hit...Du får en griner, men gider Jim virkelig se den??? Der var ikke en eneste fyr i biffen den dag min veninde og jeg var inde og se den...
God tur til jer..

Mvh Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

PiaR skriver:

GOD WEEKEND TIL ALLE

Glæd dig sex and the city er et hit...Du får en griner, men gider Jim virkelig se den??? Der var ikke en eneste fyr i biffen den dag min veninde og jeg var inde og se den...
God tur til jer..

Mvh Majbritt

Min gode ven..(L) ville også gerne se den med mig, men må indrømme at jeg pænt takkede nej og valgte at tage med tøserne istedet...;) Ikke alt mænd skal med til i min verden og det her er en af tingene..(C)

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

Shoppe shoppe shoppe jeg er nok den der har brugt flest penge igår, da betalingen af alle Katvig sengesættene blev betalt...

Så håber nu på at få alle mine penge hjem igen thi hi...:D

Men jeg ved jo at jeg gjorde et godt køb til jer.... og til mig selv igen igen.. Nej ikke til mig men mine dejlige drenge...:D

God weekend...

Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Kvindemin

Uhh - der er jo intet bedre :)
Jeg fik også købt en MASSE t5øj til os alle tre igår, venter bare på at det kommer hjem fra nettet.

God weekend til alle :)

Anmeld

25. juli 2008

fam.4xc

hey hey Majbritt - Claes har skam også set filmen og opfordrede selv til den :) han grintede vildt da hun pruttede i bukserne, men græd ik som jeg gjorde flere gange :D

Kram Camilla

Anmeld

25. juli 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

hey hey Majbritt - Claes har skam også set filmen og opfordrede selv til den :) han grintede vildt da hun pruttede i bukserne, men græd ik som jeg gjorde flere gange :D

Kram Camilla

Tror faktisk også gerne min kære mand ville være taget med, men nød da lige en fri aften med en veninde...:D

God weekend...

Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

fam.4xc

også en god ting - at komme lidt væk hjemmefra indimellem - det ku vi godt lære af herhjemme :S

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.