Hvad sover jeres børn i i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

serinasmor

MoriSverige skriver:

Bare vi da kunne nøjes med det vejr

Vi får jo også en januar søn/datter, men regner ikke med at kunne lade h?n sove ude i barnevognen før engang i marts (sikker først i april) vi har nemlig -20 til -35 det meste af vinteren både dag og nat fra december til marts/april måned

Og selv om vi har en drømmepose (tror jeg den hedder) fra føtex, tror jeg ikke det er godt for bettemusen at sove udenfor i så koldt vejr.

anbefalingerne i DK siger at de ikke må ligge ude i under 10 graders frost ... så nej i kan nok desværre ikke bruge barnevognen det første lange stykke tid .. med mindre i har et skur hvor der ikke er helt så koldt ...

og du må da egentlig bo ret langt oppe i sverige med de temperaturer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Silas&Mille

serinasmor skriver:

anbefalingerne i DK siger at de ikke må ligge ude i under 10 graders frost ... så nej i kan nok desværre ikke bruge barnevognen det første lange stykke tid .. med mindre i har et skur hvor der ikke er helt så koldt ...

og du må da egentlig bo ret langt oppe i sverige med de temperaturer

Hehe... ja hvis man tager den 'hurtige' vej via Stockholm så bor vi 10 t og 30 min. kørsel fra København (1000 km) tager man den 'korte' vej tager det 11 t og 30 min. til København (960 km)... så ja et stykke oppe bor vi da

Og er er svine koldt når det er vinter... man kan mærke næsehårene fryse til, når man komme udenfor og trækker vejret gennem næsen

Men vi må jo bare vente til vejret bliver mildere og så eller bare vende den lille til at sove i barnevognen indenfor til at starte med.

Om ikke andet må jeg få lokket kæresten til at vi flytter hjem til Danmark

Anmeld

22. september 2010

Brams

Lærke sover ude i det hun har på indenfor (body og bluse), ikke noget ekstra, for så omkommer hun af varme.

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Det er alt for varmt til flyverdragt endnu. Laura sover i den rigtige Voksi-pose af uld og hun har faktisk aldrig haft flyverdragt på, selvom det har været hård frost

K.h. Linda

Anmeld

22. september 2010

Fyn

Fra og med imorgen forsøger vi med voksi-posen....

C-

Anmeld

23. september 2010

serinasmor

MoriSverige skriver:

Hehe... ja hvis man tager den 'hurtige' vej via Stockholm så bor vi 10 t og 30 min. kørsel fra København (1000 km) tager man den 'korte' vej tager det 11 t og 30 min. til København (960 km)... så ja et stykke oppe bor vi da

Og er er svine koldt når det er vinter... man kan mærke næsehårene fryse til, når man komme udenfor og trækker vejret gennem næsen

Men vi må jo bare vente til vejret bliver mildere og så eller bare vende den lille til at sove i barnevognen indenfor til at starte med.

Om ikke andet må jeg få lokket kæresten til at vi flytter hjem til Danmark

du kan jo altid prøve at lokke med varmere vintervejr

det lykkedes på en eller anden måde min søster at få lokket hendes svensker til jylland ... så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

23. september 2010

Silas&Mille

serinasmor skriver:

du kan jo altid prøve at lokke med varmere vintervejr

det lykkedes på en eller anden måde min søster at få lokket hendes svensker til jylland ... så det kan godt lade sig gøre

Hehe... kæresten er dog dansker, så han kender vejret

Men vi kigger da også lidt på huse og rækkehuse der er til leje i Østjylland. Så måske vi rykker snart, man ved aldrig

Anmeld

23. september 2010

NatasjaL

sebastian sover også kun i sit alm tøj, og så en hue hvis det blæser mig, og alligvel sveder han når man tager ham op, så her går der noget tid, før han skal have mere tøj på.

Anmeld

23. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Loa skriver:

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

Det samme her - udover at Lina ikke har fået hue på endnu

Lina har aldrig sovet i flyverdragt. Jeg synes personligt, at det er synd, at putte dem i en når de skal sove. Så heller en tyk fleecedragt og et ekstra tæppe i barnevognen

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Loa skriver:

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

Det er det samme herhjemme... Celina sover i det tøj hun har på og så en tynd hue og dyne

Lidt sjovt, for hun har ellers været et koldt barn, der både sov i reima mini tec dragt med vinterdyne og tæppe over sidste vinter... Men der var det jo også -6 til -10 grader i lang tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.