Hvad sover jeres børn i i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

serinasmor

VictorsMoar skriver:

Han sover med dyne - men skal i duniduo-pose til vinter. Når de ligger i dyniduo-pose, hvormeget tøj skal de så have på?

det kommer an på hvor koldt der er

hehe nej undskyld ... kan sige at min datter er fra januar hvor det var VILDT koldt ( -9 grader og snestorm)... og dengang lå hun i sit normale tøj + kørepose+hue + dyne i liften i barnevognen .. og var tit lige varm nok når hun kom ind .. men vi turde ikke lade hende ligge uden dyne .. hun var jo så lille

til sammenligning lå min et år ældre nevø i sin voksikopi i barnevognen hun i bodystocking , trøje hue og vanter og havde det fantastisk.. i næsten det samme vejr for der var jo landsdækkende snestorm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

serinasmor

Loa skriver:

Fik bare lige dårlig samvittighed, da jeg læste hvor meget de andre gav deres børn på....... Men jeg har nok bare en lille varme dunk til datter

husk altid at dit barn er forskelligt fra alle andre børn og du kender dit barn bedst

Anmeld

22. september 2010

Diana...

Loa skriver:

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

Det samme her :) 

Anmeld

22. september 2010

Loa

serinasmor skriver:

husk altid at dit barn er forskelligt fra alle andre børn og du kender dit barn bedst

Det er rigtigt

Anmeld

22. september 2010

patella

Loa skriver:

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

Jeg gør fuldstændig som dig med min Bastian 

Anmeld

22. september 2010

Loa

patella skriver:

Jeg gør fuldstændig som dig med min Bastian 

Godt at høre..... Troede lige jeg var den eneste der ikke var gået over til flyverdragt eller lign......

Anmeld

22. september 2010

patella

Loa skriver:

Godt at høre..... Troede lige jeg var den eneste der ikke var gået over til flyverdragt eller lign......

Nej nej DET er du ikke  Bastian ville dø i en flyverdragt 

Anmeld

22. september 2010

Loa

patella skriver:

Nej nej DET er du ikke  Bastian ville dø i en flyverdragt 

Tror jeg også Isabella ville.... Lille svedige frikadelle er hun

Anmeld

22. september 2010

maria_wlt

Loa skriver:

Nej nej... Jeg kommer ikke til at bruge en flyverdragt til Tristan så længe han kan være i sin DuniDuo... 

Og han er ikke engang et meget varm barn

Anmeld

22. september 2010

Silas&Mille

serinasmor skriver:

det kommer an på hvor koldt der er

hehe nej undskyld ... kan sige at min datter er fra januar hvor det var VILDT koldt ( -9 grader og snestorm)... og dengang lå hun i sit normale tøj + kørepose+hue + dyne i liften i barnevognen .. og var tit lige varm nok når hun kom ind .. men vi turde ikke lade hende ligge uden dyne .. hun var jo så lille

til sammenligning lå min et år ældre nevø i sin voksikopi i barnevognen hun i bodystocking , trøje hue og vanter og havde det fantastisk.. i næsten det samme vejr for der var jo landsdækkende snestorm

Bare vi da kunne nøjes med det vejr

Vi får jo også en januar søn/datter, men regner ikke med at kunne lade h?n sove ude i barnevognen før engang i marts (sikker først i april) vi har nemlig -20 til -35 det meste af vinteren både dag og nat fra december til marts/april måned

Og selv om vi har en drømmepose (tror jeg den hedder) fra føtex, tror jeg ikke det er godt for bettemusen at sove udenfor i så koldt vejr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.