Hvad sover jeres børn i i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.947 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. september 2010

VictorsMoar

Ja, som overskriften lyder, hvordan er jeres børn påklædt, når de sover i barnevognen?

Hvornår begynder man at putte de små i en flyverdragt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

VictorsMoar skriver:

Ja, som overskriften lyder, hvordan er jeres børn påklædt, når de sover i barnevognen?

Hvornår begynder man at putte de små i en flyverdragt?

Det afhænger jo lidt af om du har et "varmt eller koldt" barn.

Men herhjemme kommer Frederikke ud i barnevognen om morgenen (kl. 7.30-10.00) i det tøj hun har på, og en fleeceheldragt og med en lille tynd bomuldshjelm. Også har hun selvfølgelig dynen over sig også

Om eftermiddagen har hun det samme på, der er fleeceheldragten blot skiftet ud med en lille fleece jakke.

Hun er altid tilpas varm, uden at være våd/svedig når jeg tager hende ind

Anmeld

22. september 2010

serinasmor

hun har hendes normale tøj på + tykke sokker (her til morgen i hvert fald) og en dejlig tyk trøje med hætte ... og så hendes dyne .. for det kommer jo også an på om de sover med dyne eller voksi de små pus

Anmeld

22. september 2010

VictorsMoar

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det afhænger jo lidt af om du har et "varmt eller koldt" barn.

Men herhjemme kommer Frederikke ud i barnevognen om morgenen (kl. 7.30-10.00) i det tøj hun har på, og en fleeceheldragt og med en lille tynd bomuldshjelm. Også har hun selvfølgelig dynen over sig også

Om eftermiddagen har hun det samme på, der er fleeceheldragten blot skiftet ud med en lille fleece jakke.

Hun er altid tilpas varm, uden at være våd/svedig når jeg tager hende ind

Mmm jeg synes hverken han har tendens til at være for kold eller for varm.

Jeg har nemlig sådan en fin tyk bomuds heldragt med hætte, men er ikke helt sikker på om den bliver for varm til ham endnu?? 

Hvornår ville du putte dem i en flyverdragt?

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

vanessa har uldundertøj på ( men det har hun på hele tiden ) tøj og en tynd trøje eller jakke, kommer an på vejret og så en hue og dyne

Anmeld

22. september 2010

Loa

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

Anmeld

22. september 2010

serinasmor

Loa skriver:

Isabella har altså kun sit alm tøj på og hue, og hun sover kun med dyne

Hun er bare så mega varm at selv når hun kun sover med det, er hun altid varm når hun kommer op, så ville ikke kunne nænne at putte hende i en overtøjs dragt eller lign.....

hvis hun selv er varm så er det jo også helt fint

så er der jo ingen grund til at give hende et ekstra lag på

Anmeld

22. september 2010

Loa

serinasmor skriver:

hvis hun selv er varm så er det jo også helt fint

så er der jo ingen grund til at give hende et ekstra lag på

Fik bare lige dårlig samvittighed, da jeg læste hvor meget de andre gav deres børn på....... Men jeg har nok bare en lille varme dunk til datter

Anmeld

22. september 2010

VictorsMoar

serinasmor skriver:

hun har hendes normale tøj på + tykke sokker (her til morgen i hvert fald) og en dejlig tyk trøje med hætte ... og så hendes dyne .. for det kommer jo også an på om de sover med dyne eller voksi de små pus

Han sover med dyne - men skal i duniduo-pose til vinter. Når de ligger i dyniduo-pose, hvormeget tøj skal de så have på?

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En strikket uldkørepose med ærmer og hætte, og en strikkyse og alm. tøj indenunder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.