Hvordan overbragte I den gode nyhed til den kommende far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Isabella_mor

jeg var helt paf så jeg sendte faktisk en sms...   at nu havde jeg lige taget en test og at den var positiv.

og hans reaktion var " WOW!! er du sikker, hvor er det vildt."  hehe

set i bakspejlet skulle jeg nok have ringet..   eller ventet med at sige det til når jeg kom hjem fra arbejde...  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Sunflower

Maalene skriver:

Har selv oprettet en lignende debat for noget tid siden - synes det er SÅ fantastisk, når den lykkelige besked skal overbringes

Jeg lavede en lille skattejagt til min kæreste (han skulle jo finde sin nye lille skat)

Han blev sendt op og ned, op og ned, op og ned, op og ned og lige nogle gange mere op og ned af trapperne

Han grinede og rystede på hovedet, tror han tænkte jeg var skingrende skør - han havde ingen idé om, hvad jeg havde gang i

Men han endte så op med at finde en nøgle, og på vores badeværelse havde jeg så været kreativ - havde lavet et brev til ham fra vores lille vidunder i maven, købt en lyserød og en blå sut med skriften "Mor og fars skat", købt en lille sød hvid dragt med ører og så selvfølgelig "beviset" - og mange af dem Alt sammen indrammet i et hjerte af fyrfadslys

Link til min tidl. debat, så du kan få flere idéer
https://www.baby.dk/debat/59815pi1/graviditet/hvord an-fortalte-i-jeres-mand-han-skulle-vaere-far-d.as px

1000000 mange gange held og lykke med det hele

Wow et smukt billede Rigtig sjov måde at gøre det på, og min mand laver altid skattejagt til mig når han skal være væk i længere tid, så det er slet ikke en dårlig ide Jeg vil lige se på den anden tråd senere i dag - tak for linket

Anmeld

23. september 2010

Ox.

Jeg sendte en sms hvor der stod: "Hej Farmand!" Så skrev han, "Ja ja lad os nu se" haha

Så skrev jeg tilbage at jeg stod med testen i hånden, og så blev der mussestille, så skrev han "Er det rigtigt?" Og jeg svarede self. ja, og så skrev han så at han var nødt til at se det med egne øjne når han kom hjem, og det gjorde han så

Anmeld

23. september 2010

Mor til L&S

Bomst84 skriver:

Jeg havde egentlig en idé lige fra starten af men da vi har forsøgt ret længe, overvejer jeg faktisk at finde en anden måde at fortælle ham det på... Altså når det lykkes

Hvordan har I overbragt / tænkt jer at overbringe den gode nyhed?

Vi tog testen sammen, så jeg fik ikke fornøjelsen af at overraske ham, men var egentlig også dejligt at vi tog testen sammen

Når vi skal ha nr 2 vil jeg gerne overraske ham og fortælle han skal være far.... Og har også en lille ide om hvordan det skal gøres

Anmeld

23. september 2010

Loa

Bomst84 skriver:

Jeg havde egentlig en idé lige fra starten af men da vi har forsøgt ret længe, overvejer jeg faktisk at finde en anden måde at fortælle ham det på... Altså når det lykkes

Hvordan har I overbragt / tænkt jer at overbringe den gode nyhed?

Jeg havde en plan om at jeg ville overraske ham på arbejdet med en lille gave som så skulle være et par babysko eller strømper eller lign. Meeeen da det blev aktuelt, var det sgu ham selv der kørte ud til mit arbejde og hentede min urin prøve (mums) og kørte til lægen med den for at få den tjekket

Ikke videre romantisk eller opfindsomt, men ville bare så gerne være helt sikker, efter 6 positive hjemmetest

Anmeld

23. september 2010

Mumto3

Jeg har været gravid 4 gange (og det blev til 3 børn) og alle gangene har manden nærmest stået og set på at jeg har tisset på pinden, og hvis han har det, så har han ihvertfald stået i døren og fået testen i hånden inden den viste resultattet, og så har vi stået sammen og kigget.

Vi har aldrig prøvet at tage en negativ test sammen

Anmeld

23. september 2010

JVIHJSH

Bomst84 skriver:

Orv hvor dejligt med sådan en sten sikker fornemmelse

Jamen den var jo netop ikke stensikker Måske var den sikker i min underbevisthed men tror ikke lige min hjerne var lige så enig

Anmeld

23. september 2010

katrine26

Efter lang tids prøven at blive gravid, overvejet jeg slet ikke noget som helst, men ringet bare i det samme sekundt den blev positiv. da var han på vej på arbejde og sad i toget.

Set i bakspejlet ville det havde være fedt at overraske ham da han havde fødselsdag to dage senere, men blev bare selv så chokket over at en positiv test.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.