Bomst84 skriver:
Jeg havde egentlig en idé lige fra starten af men da vi har forsøgt ret længe, overvejer jeg faktisk at finde en anden måde at fortælle ham det på... Altså når det lykkes
Hvordan har I overbragt / tænkt jer at overbringe den gode nyhed?
Har selv oprettet en lignende debat for noget tid siden - synes det er SÅ fantastisk, når den lykkelige besked skal overbringes

Jeg lavede en lille skattejagt til min kæreste (han skulle jo finde sin nye lille skat)

Han blev sendt op og ned, op og ned, op og ned, op og ned og lige nogle gange mere op og ned af trapperne

Han grinede og rystede på hovedet, tror han tænkte jeg var skingrende skør - han havde ingen idé om, hvad jeg havde gang i

Men han endte så op med at finde en nøgle, og på vores badeværelse havde jeg så været kreativ - havde lavet et brev til ham fra vores lille vidunder i maven, købt en lyserød og en blå sut med skriften "Mor og fars skat", købt en lille sød hvid dragt med ører og så selvfølgelig "beviset" - og mange af dem

Alt sammen indrammet i et hjerte af fyrfadslys

Link til min tidl. debat, så du kan få flere idéer
https://www.baby.dk/debat/59815pi1/graviditet/hvord an-fortalte-i-jeres-mand-han-skulle-vaere-far-d.as px1000000 mange gange held og lykke med det hele
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld