Hvordan overbragte I den gode nyhed til den kommende far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Margorie

Første gang over en gang fritter med cola på det lokale pizzaria haha.. Sagde bare 'jeg er gravid, nu bliver jeg nok tyk
Og anden gang- 'skatter, jeg er vist gravid igen, ta lige lasangen ud af ovnen' Jeg er typen der siger det med mad, for der er min kæreste gladest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Josesmor

Bomst84 skriver:

Årh den havde jeg også i tankerne, og havde faktisk testdag på dagen... Desværre var den ikke positiv Men klart en måde jeg vil bruge hvis det skulle falde sammen

ja det var vidst også mere held end noget andet.. Men nu husker vi ihvertfald altid den fødselsdag Held og lykke med den positive fest

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

JVIHJSH skriver:

Jeg mødtes med ham og fortalte at der var en mulighed for at jeg var gravid, så vi gik ud, købte en test og den var så positiv. Så lige med det samme  

Orv hvor dejligt med sådan en sten sikker fornemmelse

Anmeld

22. september 2010

Anja.t

Jeg pakkede graviditetstesten ind sammen med en bamse og et par hvide babysprømper

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Amso skriver:

Ja lige præcis, det var dejlig afslappet og fuld af glæde og ren hygge... Anden gang kunne jeg bare ikke vente så længe med at fortælle det. Blev selv helt overrasket så vidste ikke hvor jeg skulle gøre af min glæde hvis jeg skulle vente flere timer med at fortælle ham det ..! smiler..

Men det er også en super ide med billedet Den er nu lagret i min hukommelse!

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Marge skriver:

Første gang over en gang fritter med cola på det lokale pizzaria haha.. Sagde bare 'jeg er gravid, nu bliver jeg nok tyk
Og anden gang- 'skatter, jeg er vist gravid igen, ta lige lasangen ud af ovnen' Jeg er typen der siger det med mad, for der er min kæreste gladest

Ha ha, det fik mig godt nok til at smile Jeg er bange for at min mand ville tabe maden

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Anja.t skriver:

Jeg pakkede graviditetstesten ind sammen med en bamse og et par hvide babysprømper

Det ligner lidt det jeg oprindeligt havde i tankerne og som det måske bliver til alligevel i sidste ende

Anmeld

22. september 2010

AnneBJ

Hos os var det et fælles projekt helt fra start.. Altså - udover selve sexen Men da jeg havde taget testen var det hans tur på badeværelset, og der lå den jo så og ventede... og så spurgte han hvor mange streger der skulle være på sådan en, jeg havde ikke selv kigget så svarede jo bare to, og så spurgte han om det kunne passe han kunne se det... det kunne det så

Anmeld

22. september 2010

>>Carina<<

Her havde jeg mistanke om jeg var gravid fordi jeg var gået en dagr over tid og vi snakker om stort set alt så det vidste han godt. Om aftenen siger han at han syns jeg ska stå op samtidig med ham næste morgen (jeg gik hjemme) og tage en test. Jeg ku slet ik vente med at stå op næste morgen testen viste positiv med det samme og jeg styrtede ud til ham og sagde at den var positiv og så var vi glade sammen min far kom et par timer efter på at hjælpe med noget arbejde med kloaken. Nøj det var svært ik at gå ud og råbe "du skal være morfaaaaar"

Nu prøver vi igen og ku egentlig godt tænke mig at fortælle det så en anden måde når det lykkes (vi har prøvet 5 mdr nu. Sidst lykkes det i første hug)

Anmeld

22. september 2010

Maalene

Bomst84 skriver:

Jeg havde egentlig en idé lige fra starten af men da vi har forsøgt ret længe, overvejer jeg faktisk at finde en anden måde at fortælle ham det på... Altså når det lykkes

Hvordan har I overbragt / tænkt jer at overbringe den gode nyhed?

Har selv oprettet en lignende debat for noget tid siden - synes det er SÅ fantastisk, når den lykkelige besked skal overbringes

Jeg lavede en lille skattejagt til min kæreste (han skulle jo finde sin nye lille skat)

Han blev sendt op og ned, op og ned, op og ned, op og ned og lige nogle gange mere op og ned af trapperne

Han grinede og rystede på hovedet, tror han tænkte jeg var skingrende skør - han havde ingen idé om, hvad jeg havde gang i

Men han endte så op med at finde en nøgle, og på vores badeværelse havde jeg så været kreativ - havde lavet et brev til ham fra vores lille vidunder i maven, købt en lyserød og en blå sut med skriften "Mor og fars skat", købt en lille sød hvid dragt med ører og så selvfølgelig "beviset" - og mange af dem Alt sammen indrammet i et hjerte af fyrfadslys

Link til min tidl. debat, så du kan få flere idéer
https://www.baby.dk/debat/59815pi1/graviditet/hvord an-fortalte-i-jeres-mand-han-skulle-vaere-far-d.as px

1000000 mange gange held og lykke med det hele
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.