Hvordan overbragte I den gode nyhed til den kommende far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.960 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Sunflower

Jeg havde egentlig en idé lige fra starten af men da vi har forsøgt ret længe, overvejer jeg faktisk at finde en anden måde at fortælle ham det på... Altså når det lykkes

Hvordan har I overbragt / tænkt jer at overbringe den gode nyhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Sunflower

Hmm... Ingen der vil dele??

Anmeld

22. september 2010

Maja88

Bomst84 skriver:

Hmm... Ingen der vil dele??

jeg ville have ventet til han kom hjem, men blev simpelthen så glad at jeg tudende ringede til ham på arbejdet og fortalte ham jeg skulle være far.

Anmeld

22. september 2010

Amso

Første gang ( hvor vi desværre mistede længere henne i graviditeten ), havde jeg lavet rigtig lækker middag, tændt stearinlys, gjort hele huset rent så der var en dejlig afslappet atmosfære derhjemme. Under middagen fortalte jeg ham det så..

Her i min nuværende graviditet kunne jeg ikke vente en hel dag, så sendte et billed af den posektive test til ham ...!

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Maja88 skriver:

jeg ville have ventet til han kom hjem, men blev simpelthen så glad at jeg tudende ringede til ham på arbejdet og fortalte ham jeg skulle være far.

Ha ha, ja det er jo også en måde at gøre det på Det kan være det også ender sådan i mit tilfælde

Anmeld

22. september 2010

JVIHJSH

Jeg mødtes med ham og fortalte at der var en mulighed for at jeg var gravid, så vi gik ud, købte en test og den var så positiv. Så lige med det samme  

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Første gang ( hvor vi desværre mistede længere henne i graviditeten ), havde jeg lavet rigtig lækker middag, tændt stearinlys, gjort hele huset rent så der var en dejlig afslappet atmosfære derhjemme. Under middagen fortalte jeg ham det så..

Her i min nuværende graviditet kunne jeg ikke vente en hel dag, så sendte et billed af den posektive test til ham ...!

Øv, det er jeg ked af at høre Men dejlig måde at sige det på. Så kunne I jo slappe fuldstændig af og nyde hinanden, nu hvor du havde okset rundt hele dagen

Anmeld

22. september 2010

Josesmor

Min kæreste fik den positive test i fødselsdagsgave, da det var den dag jeg testede positiv første gang.. Så gaven kunne vidst ik blive meget bedre

Anmeld

22. september 2010

Sunflower

Sama skriver:

Min kæreste fik den positive test i fødselsdagsgave, da det var den dag jeg testede positiv første gang.. Så gaven kunne vidst ik blive meget bedre

Årh den havde jeg også i tankerne, og havde faktisk testdag på dagen... Desværre var den ikke positiv Men klart en måde jeg vil bruge hvis det skulle falde sammen

Anmeld

22. september 2010

Amso

Bomst84 skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre Men dejlig måde at sige det på. Så kunne I jo slappe fuldstændig af og nyde hinanden, nu hvor du havde okset rundt hele dagen

Ja lige præcis, det var dejlig afslappet og fuld af glæde og ren hygge... Anden gang kunne jeg bare ikke vente så længe med at fortælle det. Blev selv helt overrasket så vidste ikke hvor jeg skulle gøre af min glæde hvis jeg skulle vente flere timer med at fortælle ham det ..! smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.