Hvad redder jeres dag som forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Maja_4000

Når min dejlige datter er stopper med at græde , for at smile til mig .. Selvom hun er totalt umulig og ingenting vil , er der (næsten) altid plads til et tandløst smil til mor :')

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

eElak

Thalia skriver:

Her tænker jeg ikke på udstyr, men på den der lille ting som gør at man overlever når ungerne skriger i flere timer, sover elendigt, slår deres søskende i hovedet med skovlen, eller hverdagen bare generelt er for presset.

Er det et enkelt glas rødvin, en cigaret ude på terrassen, den forbudte chokolade i skabet eller noget helt andet der giver jer overskud til forældrelivets prøvelser?

Herhjemme er det min Senseomaskine der er min bedste ven. Den laver kaffe hurtigt og effektivt - og det smager altså bare bedre end instant. Og med en lille mælkeskummer og noget sirup kan jeg lave flot stribet kaffe som smager lige så lækkert som det jeg får på cafeerne :-)

Men hvad fornøjer i jer med når maden brænder på og børnene skriger og vækkeuret bare aldrig ringer til tiden?

Det gør denne her - INGEN tvivl om det... 
Har lige nogle dage "i helvede" med en småsyg pjevset knægt, som er i selvstændighedsalderen, morsyg og rykket over i alm. seng... Så jeg bliver snart gråhåret!

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Mi skriver:

Tror det må være min internetforbindelse  Kobler så meget af foran computeren

www.stjerneleg.dk

Dét tilslutter jeg mig 

Anmeld

13. maj 2011

B&J

At min mor ser efte daniel når vi skal over og træne og jeg skal hjem i bad bag efter, og ellers et smil fra min søn så bliver jeg ladet op igen ved ikke hvorfor men han kan bare lige gøre det....

Anmeld

14. maj 2011

Dansker i England

En time-out i haven med en kop kaffe og en smøg (og baby.dk på computeren), og så er jeg genopladet

Anmeld

14. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Thalia skriver:

Her tænker jeg ikke på udstyr, men på den der lille ting som gør at man overlever når ungerne skriger i flere timer, sover elendigt, slår deres søskende i hovedet med skovlen, eller hverdagen bare generelt er for presset.

Er det et enkelt glas rødvin, en cigaret ude på terrassen, den forbudte chokolade i skabet eller noget helt andet der giver jer overskud til forældrelivets prøvelser?

Herhjemme er det min Senseomaskine der er min bedste ven. Den laver kaffe hurtigt og effektivt - og det smager altså bare bedre end instant. Og med en lille mælkeskummer og noget sirup kan jeg lave flot stribet kaffe som smager lige så lækkert som det jeg får på cafeerne :-)

Men hvad fornøjer i jer med når maden brænder på og børnene skriger og vækkeuret bare aldrig ringer til tiden?

Når far tager over så jeg kan tage et hvil med med store mave

Når lillepigen sover længe

Når lillepigen fortæller mig at jeg er verden bedste papmor

Anmeld

14. maj 2011

Rosa

En stor kaffe latte og en lang sludder over telefonen med en god veninde  Og et glas rødvin når den lille sover 

Anmeld

14. maj 2011

Simon's moar <3

Foran computeren,
Et glas koldt Pepsi,
En smøg i haven,
Og som så mange andre - chokolade!

Anmeld

14. maj 2011

Benjamins'mor

Hvis det virkeligt er så slemt at han har skreget hele dagen, så kan jeg sagtens tage to smøger i træk for lige at køle af.

Måske lyder det af meget, men hellere det end at skælde ham ud, for han kan jo ikke selv gøre for at han skriger.

Anmeld

14. maj 2011

matryoshka

Baresso! Det hjælper så meget at komme der ind, og nyde en kold, frisk og velsmagende iceblend med mint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.