Hvad redder jeres dag som forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Majeha

Må indrømme, min største redning er en smøg ude på altanen.

Forsøger ellers at holde  mig røgfri herhjemme, men nogle gange føler jeg bare, at valget står mellem en cigaret eller et hul i væggen med dertilhørende hovedpine.

Her ryges dog KUN på altanen, og for det meste er ungen så faldet til ro, nå man kommer ind igen.

Det der også kan holde moddet oppe efter en hård dag, er et kæmpe glas kakaomælk eller iskaffe og alenetid i fred og ro foran computeren eller et godt program i tv.

Det er desværre bar sjældent, det sker, da jeg som regel selv dejser om, så snart ungen er lagt, hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

sandra-t

når trolden sover og jeg kan ta et dejligt bad .. DET ER GULD VÆRD

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Chokolade!

Anmeld

22. september 2010

CarinaSB

Det er min privat time ude i badet .. når jeg kan sætte mig i badet og bare koble af med et glas cola og radioen tændt

Anmeld

22. september 2010

wamse

Jeg tror jeg har verdens nemmeste datter, så føler slet ikke at det er ungerne der vælter læsset her, men mere alle de andre ting omkring os. Men det der hos mig gør det hele umagen værd, er enten når jeg om aftenen ligger mig ind og putter ved siden af min datter og hun i søvne smider hendes arme om mig eller når min teenage søn fortæller mig hvor meget jeg betyder for ham <3 Ud over det har jeg ikke andre ting ;-)

Anmeld

13. maj 2011

Ina33

Hyggeligt emne...

Her er det helt klart cola light (eller zero) og chokolade, gerne toffifee eller summerbird flødeboller.

Der udover elsker jeg at læse krimier, er netop blevet færdig med Nobels testamente, næst står den vist på Sara Blædel.

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

En lion og en blå sodavand.... Så er jeg helt afslappet og nyder min aften.. Haha.. Tænk sig så lidt
Og så at min dejlige mand klør og nusser på ryggen

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Tror det må være min internetforbindelse  Kobler så meget af foran computeren

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Thalia skriver:

Her tænker jeg ikke på udstyr, men på den der lille ting som gør at man overlever når ungerne skriger i flere timer, sover elendigt, slår deres søskende i hovedet med skovlen, eller hverdagen bare generelt er for presset.

Er det et enkelt glas rødvin, en cigaret ude på terrassen, den forbudte chokolade i skabet eller noget helt andet der giver jer overskud til forældrelivets prøvelser?

Herhjemme er det min Senseomaskine der er min bedste ven. Den laver kaffe hurtigt og effektivt - og det smager altså bare bedre end instant. Og med en lille mælkeskummer og noget sirup kan jeg lave flot stribet kaffe som smager lige så lækkert som det jeg får på cafeerne :-)

Men hvad fornøjer i jer med når maden brænder på og børnene skriger og vækkeuret bare aldrig ringer til tiden?

Det reder min dag når jeg lige kan få lov at sidde ved computeren 5 min. og slappe af .. Det min måde at koble helt af på

Anmeld

13. maj 2011

K&S

COLAAAAAAA

Og synet af min sovende søn som jeg liiiige må kigge på et par minutter hver aften, inden jeg selv smutter i seng med min skønne mand  Ih, hvor jeg eeeeeelsker mine 2 drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.