hvem giver flaske/hvem ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Valle81

Asta - var 23 da jeg fødte - ammede i 3 mdr opgav og flaske

Anton - var 29 da jeg fødte - ammede i 14 dage - opgave - flaske

3. barn til April bliver aming valgt helt fra. Det er ikke mig - kan ikke enes med det - mit temperament er ikke til det - og jeg vil have min krop i fred og ikke skal have våde t-shirts i flere måneder:0)

Da jeg ammede Asta holdt de smertefulde brystspæninger aldrig op - det løb konstant med mælk - vådede t-shirts igennem konstant selvom jeg brugte halve bleer som ammeindlæg.

Så jeg har accepteret og valgt at amning ikke er mig:0) Jeg vil rigtig gerne amme  - men det hjælper ikke altid noget:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mimbi

Sámuel blev ammet i 17 mdr   Jeg var 20 år da jeg fødte ham, jeg er gravid igen nu og har også tænkt mig at amme dengang, meeeen måske ik lige så længe som Sámuel

Anmeld

23. september 2010

klmf

Oliver er halvt om halvt. Ammede fuldt ud den første måned (lavede så heller ikke andet), så supplerede vi op med MME og til sidst gik vi over på  flaske. Men officielt ammede jeg nok 3 mdr, så blev jeg træt af dobbeltløbet
Er ikke sikker på det skal være anderledes næste gang, altså starte med at amme, men så komme over på flaske efterhånden. Egner mig ikke til det amning

Anmeld

23. september 2010

Low

Jeg har stemt blankt da jeg både giver flaske og ammer.

Anmeld

23. september 2010

quar20

jeg ammede fuldt ud i 3 uger - derefter ammede jeg kun om natten.. Det var bare et SÅ kæmpe nederlag for mig at jeg ikke havde nok til at mætte ham..!! For dælen jeg følte mig som en MONSTER dårlig mor fordi jeg ikke kunne give ham det bedste nemlig brystet..!! Og syntes bare det var SÅ dejligt og hyggeligt..!!

Men snakkede meget med min læge og sp om det, og min skønne sp kom med den sødeste bemærkning og reminder som jeg brugte til at komme videre.. : En go mor sidder altså IKKE i brysterne Maria - Husk nu at du gør det godt og gør så han ikke er sulten hele tiden..!!

Det var bare Så rart at høre..!!

Håber lidt på jeg kan amme længere tid med lillebror her, hvis ikke må jeg tage det med og have i baghovedet at en go mor ikke sidder i brysterne..

Anmeld

23. september 2010

Risen

Er 20 og ammer.

Anmeld

23. september 2010

Ryberg

Jeg er 25, og Lasse fik flaske fra starten af, da han var for svag til at sutte ...... Men jeg malker ud og gør det stadig så han får halv MME og halv min egen mælk...

Det er vel halv amning?

Anmeld

23. september 2010

lulleh

er 20 og han får flaske . har han fået siden fødsel. pga INGEN HJÆLP PÅ NEO...

Anmeld

23. september 2010

Sofia24

Har stemt blankt fordi jeg malker mit mælk ud til min  søn på snart 8 uger og giver ham på flaske... Det var mit størte ønske at komme til at amme, men efter LANG tids prøven har vi valgt den anden løsning... Og heldigvis er det jo mit mælk han får...

Jeg er lige fyldt 26 iøvrigt  og det er vores første barn!

Anmeld

23. september 2010

Jibbe

Jeg har svaret selvom der ikke er gået tre måneder, havde ikke lige set det. Men er 27 og har ammet Frej fuldt i 8 uger nu og det ser ikke ud til at ændre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.