hvem giver flaske/hvem ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Halbschön

Anonym skriver:

så laver jeg sådan en! på et tidspunkt Og så må du ikke gætte på at det er mig

Skal nok lade være ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

ekzunz

Jeg var hhv. 32 og 33 da jeg fik børn og jeg ammede begge børn fuldt ud i 4 mdr. Derefter begyndte vi gradvis med grød osv, stadig suppleret med amning.

Jeg ammede begge børn til de var ca. 10 mdr. og de selv sagde fra.

Ingen af mine børn har i øvrigt nogensinde fået flaske - vi har aldrig ejet en sutteflaske her i huset....

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

hov.. det var faktisk ikke min mening at være anonym selv!

Nå.. men så kan vi jo se om nogen af Jer kan gætte hvem jeg er

Jeg fødte som 23 årig og har indtil videre ammet i 7 mdr. Selvfølgelig kombineret med alm. måltider 3 gange om dagen + mellemmåltider

det er garanteret caroline

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

det er garanteret caroline

Anmeld

22. september 2010

CarinaSB

Jeg har stemt 20-25 og flaske .. Men det er kun fordi at Noah ikk ville ammes .. Jeg prøvede med siddende, gåne, stående og liggende .. Der var bare ikk noget at gøre .. Han ville bare ikk  og var 22 på daværende tidspunkt ..

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

hvis jeg nu have læst alle siderne inden jeg svarte så havde jeg fundet ud af det var rigtig.

nå ja jeg er lidt langsom idag

Anmeld

22. september 2010

Millesmammi

jeg ammede min datter til hun var 2 måneder, fuldt ud. og jeg nød det. men blev nød til at stoppe, da hun ville hænge der hver halve time, fordi hun ikk kunne spise sig mæt. hvis hun var bedre til dét, havde jeg fortsat, men kunne bare ikke holde det ud mere. selvom jeg selv er ung, så tror jeg det passer det med at der er mindre unge der ammer, end ældre jeg tror ikke så mange unge kan lide det, - men så skal man heller ikke gøre det, for det gør bestemt ikke en til en dårligere mor, hvis man ikke ammer

Anmeld

22. september 2010

LRJ

er 20 (19 da jeg fødte) og ammede min datter fuldt til hun var 3,5 månede, der havde jeg pludselig ikk nok mælk mere

Anmeld

22. september 2010

Mor til L&S

Jeg er 27 og har ammet fuldt til Liva var 4 mdr, nu er hun 6 mdr og får grød og mos og resten af måltiderne ammer jeg hende

Anmeld

22. september 2010

Pige2009

Jeg var 28 år, da jeg fik Laura og jeg ammede fuldt ud i 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.