hvem giver flaske/hvem ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor gammel er du og har du ammet (mindst 3 mdr.) eller givet flaske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.028 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg hørte en teori om at unge mødre oftere giver flaske end "gamle" mødre. Nu vil jeg se hvordan det forholder sig herinde. For nemheds skyld siger vi atdu skal have ammet mindst 3 mdr. for at svare det og så kan du skrive en kommentar hvis du f.eks. har ammet 2½ måned og derefter mme.

Anonymitet er tilgængelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Bom

Anonym skriver:

Jeg hørte en teori om at unge mødre oftere giver flaske end "gamle" mødre. Nu vil jeg se hvordan det forholder sig herinde. For nemheds skyld siger vi atdu skal have ammet mindst 3 mdr. for at svare det og så kan du skrive en kommentar hvis du f.eks. har ammet 2½ måned og derefter mme.

Jeg har ammet min datter fuldt ud til hun var 4 mdr, nu er hun 4½ mdr og får et grød måltid og bryst for resten..

Jeg er 22 år..

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

ja ammede fuldt ud til 3 mdr, hvor hun begyndte at få grød og som næsten 6 mdr gik jeg over til flaske fordi jeg have en masse problemer med amningen ( ikke kun at det gjorde ondt ) og nu er hun 9 mdr og får kun 1 flaske om dagen til nat og sådan har det været den sidste måned.

liv som er 24 ( 23 da jeg fødte )

Anmeld

22. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu har jeg fået 3 og det har været ens for dem alle 3.
men jeg har valgt at sætte kryds ud for den første jeg fik.

Jeg ammede det jeg havde i de første 3 til 8 uger og så fik de MME.
Men da det jeg havde var så lidt at det ikke engang kunne vejes på ungerne, så har jeg jo generelt givet MME til dem alle 3.
Jeg ville virkeligt gerne have ammet, men var bare ikke leverings dygtig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2010

BinaMor

startede med at amme fra jeg var 21 år og 18 måneder frem.

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hov.. det var faktisk ikke min mening at være anonym selv!

Nå.. men så kan vi jo se om nogen af Jer kan gætte hvem jeg er

Jeg fødte som 23 årig og har indtil videre ammet i 7 mdr. Selvfølgelig kombineret med alm. måltider 3 gange om dagen + mellemmåltider

Anmeld

22. september 2010

sandratobias

Var 20 og ammede til han var 10 eller 11 måneder, så gad han ikk mere...

Anmeld

22. september 2010

Halbschön

Jeg var 21 da jeg fødte og ammede de første 6mdr, hvorefter at Nicolai selv sagde fra...

Anmeld

22. september 2010

Halbschön

Anonym skriver:

hov.. det var faktisk ikke min mening at være anonym selv!

Nå.. men så kan vi jo se om nogen af Jer kan gætte hvem jeg er

Jeg fødte som 23 årig og har indtil videre ammet i 7 mdr. Selvfølgelig kombineret med alm. måltider 3 gange om dagen + mellemmåltider

Jeg gætter på Caroline ;o)

Anmeld

22. september 2010

serinasmor

jeg ville rigtig gerne have ammet min datter .. men det var desværre ikke muligt mere end 10 dage ...

det er jeg dog for længst kommet over og hun har udviklet sig udemærket på MME ...

hun er nu 8½ mdr og glad og veltilpas

jeg er selv 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.