jeg er bange ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Jeg har det faktisk helt på samme måde, bare dit et andet indlæg kunne jeg bare tude over

- det er nu ret hyggeligt man værsætter helt andre ting

Ja, det er nemlig rigtig hyggeligt!! Prøv at se om du ikke bare kan nyde, at du snart skal være mor, og går en fantastisk tid i møde, med en flot flot mave du skal ud og vise frem til hele verden, og sige: "se her, jeg skal være mor, er jeg ikke bare for heldig!" hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Ja, det er nemlig rigtig hyggeligt!! Prøv at se om du ikke bare kan nyde, at du snart skal være mor, og går en fantastisk tid i møde, med en flot flot mave du skal ud og vise frem til hele verden, og sige: "se her, jeg skal være mor, er jeg ikke bare for heldig!" hihi

Det vil jeg prøve søde.

Er rigtig glad for du vil bruge din tid på at berolige mig, det betyder så meget i den her tid.

Anmeld

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Det vil jeg prøve søde.

Er rigtig glad for du vil bruge din tid på at berolige mig, det betyder så meget i den her tid.

Det var da så lidt! Man skal jo hjælpe og støtte hinanden, det er jo derfor vi er på denne side.

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Det var da så lidt! Man skal jo hjælpe og støtte hinanden, det er jo derfor vi er på denne side.

nemlig, jeg har godt nok vært glad for den her siden, det betyder så meget at folk de lige siger det skal nok gå eller sådan

-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.