jeg er bange ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

jamen det er jo dejligt, så er der jo ikke noget at være bange for! (lettere sagt end gjort!) Og som du selv siger, er du jo over de uger hvor man siger risikoen er størst!

Ja, trænger bare til noger bekræftende, men håber det kommer snart med ordenlige spark osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Ja, trænger bare til noger bekræftende, men håber det kommer snart med ordenlige spark osv.

jamen det varer jo heldigvis ikke så længe før du kan få det! jeg var i uge 21 da de første rigtige spark kom.

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

MusseMorTil3 skriver:

Helt sikkert, jeg havde samme oplevelse efter en SA, jeg var supernervøs og de mindste tegn blev fortolket.

Men det hele gik supergodt alligevel og nu har jeg den dejligste lille 1 årige pige.

Jeg tror det er svært ikke at bekymre sig i det hele taget - og især hvis man har nogle oplevelse med sig i bagagen.

Er nu gravid igen med termin i december, og denne gang har jeg skam også haft bekymringer hvorvidt alt går godt - jeg tror bare det hører med.......

lige præcis sådan jeg har det..

Men jeg er jo snart halvvejs så den er jo god nok

trænger til en spark bag i måske

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

jamen det varer jo heldigvis ikke så længe før du kan få det! jeg var i uge 21 da de første rigtige spark kom.

årh er det ikke fantastisk, jeg glæder mig så meget

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

Zafir skriver:

Jeg forstår dig godt... Men der er intet at gøre, andet end prøve at skubbe frygten væk og nyde så meget af sin graviditet som man kan. Det bliver dejligt for dig, når du snart mærker rigtige spark. Så kan man slappe lidt mere af

Det har du helt rat i, jeg glæder mig rigtig, så jeg kan nyde der er en lille bebse på vej

Anmeld

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Jo, det er SÅ fantastisk! og nu er jeg snart mod enden, og jeg kommer virkelig til at savne hans spark og sidde at mærke og se hans bevægelser uden på maven! det er en fantastisk oplevelse, kan godt forstå du glæder dig!

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Jo, det er SÅ fantastisk! og nu er jeg snart mod enden, og jeg kommer virkelig til at savne hans spark og sidde at mærke og se hans bevægelser uden på maven! det er en fantastisk oplevelse, kan godt forstå du glæder dig!

gid det var mig  men den tid er der jo om lidt, men gud hvor er jeg dårlig til at styre min homoner. Det væreste er bare jeg godt selv kan se det. bliver det bedre når jeg er længere henne?

Anmeld

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

gid det var mig  men den tid er der jo om lidt, men gud hvor er jeg dårlig til at styre min homoner. Det væreste er bare jeg godt selv kan se det. bliver det bedre når jeg er længere henne?

Det med hormonerne, har ved mig selv svinget dag for dag! Jeg har haft rigtig dårlige dage, hvor ALT var forkert, eller til at tude over.. Selv det at fjernsynet ikke reagere første gang, ved et tryk på fjernbetjening, kunne gøre mig vred/ ked af det! 

Men, det har heldigvis kun været dage ind i mellem, men hvis man ser det på den anden side, er der også mange søde/ fantastiske ting hvor det er hormonerne der styrer, f. eks. Da jeg fik 12 i dansk her i sommer, var jeg så glad at jeg græd og græd.. eller hvis min lillebror har sagt noget sødt, kan jeg heller ikke styrer det.. eller det der program uventet besøg sporløs og så videre. haha det ret sjovt, og tit kan man komme til at grine af sig selv, da det er noget man slet ikke kan styrer..

Men vi er jo alle forskellige, så det er svært at sige lige præcis hvordan du reagere! 

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Det med hormonerne, har ved mig selv svinget dag for dag! Jeg har haft rigtig dårlige dage, hvor ALT var forkert, eller til at tude over.. Selv det at fjernsynet ikke reagere første gang, ved et tryk på fjernbetjening, kunne gøre mig vred/ ked af det! 

Men, det har heldigvis kun været dage ind i mellem, men hvis man ser det på den anden side, er der også mange søde/ fantastiske ting hvor det er hormonerne der styrer, f. eks. Da jeg fik 12 i dansk her i sommer, var jeg så glad at jeg græd og græd.. eller hvis min lillebror har sagt noget sødt, kan jeg heller ikke styrer det.. eller det der program uventet besøg sporløs og så videre. haha det ret sjovt, og tit kan man komme til at grine af sig selv, da det er noget man slet ikke kan styrer..

Men vi er jo alle forskellige, så det er svært at sige lige præcis hvordan du reagere! 

Jeg har det faktisk helt på samme måde, bare dit et andet indlæg kunne jeg bare tude over

- det er nu ret hyggeligt man værsætter helt andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.