jeg er bange ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Sabina92

Jeg er virkelig så bange, kan ikke forstå hvorfor jeg skal have det sådan, jeg har jo set den lille inde i maven og hjertet slå, men alligevel er min frygt der.

Jeg blevet sidst scannet da jeg var 15+1

Har så bestilt tid til en kønsscanning til på lørdag, men jo nærmere vi kommer på dagen jo mere bliver jeg nervøs .

Knus Sabina 16+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

CiSo

Jeg vil mene det er helt notmalt at være bange, og det tror jeg måske du vil blive ved med at være indtil du begynder at mærke h*n hver dag, så begynder det hele at hjælpe lidt på det! 

Du får lige en ... Og held og lykke med kønsscanningen på lørdag, det skal nok komme til at gå helt fint! 

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

Jeg vil mene det er helt notmalt at være bange, og det tror jeg måske du vil blive ved med at være indtil du begynder at mærke h*n hver dag, så begynder det hele at hjælpe lidt på det! 

Du får lige en ... Og held og lykke med kønsscanningen på lørdag, det skal nok komme til at gå helt fint! 

Ja det håber jeg virkelig, jeg mærker ikke så meget endnu, et par gange om dagen er der noget uro derinde, men med det samme det er væk tror jeg jo det væreste, men den skal da os have lov at sove  

- hvade du det også sådan?

Anmeld

22. september 2010

MoarTil4

de fleste har tanker omkring, hvorvidt det går godt i graviditeten, jeg tror det er helt normalt.

Alle bekymringstankerne følger bare med, når man bliver forældre...

Held og lykke med scanningen tror på det bedste.

knus

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

MusseMorTil3 skriver:

de fleste har tanker omkring, hvorvidt det går godt i graviditeten, jeg tror det er helt normalt.

Alle bekymringstankerne følger bare med, når man bliver forældre...

Held og lykke med scanningen tror på det bedste.

knus

Tusind tak

Tror det er fordi jeg havde en SA sidste år, men jeg er jo over de tolv uger så burde egentlig være glad, men ja der er sikkert også nogle homoner på spil lige i tiden.

Anmeld

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Ja det håber jeg virkelig, jeg mærker ikke så meget endnu, et par gange om dagen er der noget uro derinde, men med det samme det er væk tror jeg jo det væreste, men den skal da os have lov at sove  

- hvade du det også sådan?

ja, den skal jo vokse sig stor og stærk og klar til livet!  

at blive/være forældre er en stor bekymring..

Jeg var bange, det lyder eftersom  hvad du beskriver at jeg nok ikke var så bange som dig, men jo jeg var bange specielt lige op til scanninger, da det jo er der man skal få af vide om der er noget galt med ens lille menneske inde i maven!

Anmeld

22. september 2010

Sabina92

sophieamalia skriver:

ja, den skal jo vokse sig stor og stærk og klar til livet!  

at blive/være forældre er en stor bekymring..

Jeg var bange, det lyder eftersom  hvad du beskriver at jeg nok ikke var så bange som dig, men jo jeg var bange specielt lige op til scanninger, da det jo er der man skal få af vide om der er noget galt med ens lille menneske inde i maven!

Ja /; puha det er ikke rart at have det sådan.

Men hun sagde jo den voksede så flot og var stor og fin. for ca. en uge siden.

Anmeld

22. september 2010

CiSo

Sabina92 skriver:

Ja /; puha det er ikke rart at have det sådan.

Men hun sagde jo den voksede så flot og var stor og fin. for ca. en uge siden.

jamen det er jo dejligt, så er der jo ikke noget at være bange for! (lettere sagt end gjort!) Og som du selv siger, er du jo over de uger hvor man siger risikoen er størst!

Anmeld

22. september 2010

MoarTil4

Sabina92 skriver:

Tusind tak

Tror det er fordi jeg havde en SA sidste år, men jeg er jo over de tolv uger så burde egentlig være glad, men ja der er sikkert også nogle homoner på spil lige i tiden.

Helt sikkert, jeg havde samme oplevelse efter en SA, jeg var supernervøs og de mindste tegn blev fortolket.

Men det hele gik supergodt alligevel og nu har jeg den dejligste lille 1 årige pige.

Jeg tror det er svært ikke at bekymre sig i det hele taget - og især hvis man har nogle oplevelse med sig i bagagen.

Er nu gravid igen med termin i december, og denne gang har jeg skam også haft bekymringer hvorvidt alt går godt - jeg tror bare det hører med.......

Anmeld

22. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår dig godt... Men der er intet at gøre, andet end prøve at skubbe frygten væk og nyde så meget af sin graviditet som man kan. Det bliver dejligt for dig, når du snart mærker rigtige spark. Så kan man slappe lidt mere af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.