Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: 1. velfærd, velfærd og atter velfærd. 2. genoprette vilkårerne for institutioner, børn og børnefamilierne og derefter forbedre dem yderligere. 3. genoprette vilkårerne for de svage (dagpengemodtagere, kontanthjælpsmodtagere, ) og derefter forbedre dem yderligere. 4. genoprette vilkårerne for sundhedsvæsenet og forbedre dem yderligere. 5. sætte kraftigt ind mod det fremmedhad der lurer i Dk. - og jeg vil financiere det hele ved at hæve skatten for de rigeste i samfundet og få McD, mærsk m.fl. til at betale skat vil der også være penge i kassen til mine tiltag, plus fjerne børnepengene fra dem der vil være i den nye topskatgruppe.
1. velfærd, velfærd og atter velfærd.
2. genoprette vilkårerne for institutioner, børn og børnefamilierne og derefter forbedre dem yderligere.
3. genoprette vilkårerne for de svage (dagpengemodtagere, kontanthjælpsmodtagere, ) og derefter forbedre dem yderligere.
4. genoprette vilkårerne for sundhedsvæsenet og forbedre dem yderligere.
5. sætte kraftigt ind mod det fremmedhad der lurer i Dk.
- og jeg vil financiere det hele ved at hæve skatten for de rigeste i samfundet og få McD, mærsk m.fl. til at betale skat vil der også være penge i kassen til mine tiltag, plus fjerne børnepengene fra dem der vil være i den nye topskatgruppe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Er det Helle der gemmer sig derinde bag håret?
Er det Helle der gemmer sig derinde bag håret?
Hæhæ næææhh en Kirsten Tror desværre ikke Helle er stærk nok til at gennemføre det jeg synes der bør ændres på.
Jeg ville stemme på dig
Loa skriver: Dyrevelfærd. Bedre ældreforhold. Flere penge til institutionerne. Strengere straffe .
Dyrevelfærd.
Bedre ældreforhold.
Flere penge til institutionerne.
Strengere straffe .
Helt sikkert nogen gode ting på den liste
Glemte ældre og andre svage grupper i min opremsning
Loa skriver: Hold da fest, håber da aldrig du bliver statsminister
Hold da fest, håber da aldrig du bliver statsminister
må jeg spørge hvorfor?
mor_sabina skriver: Skal vi starte det sammen for kunne simpoelthen ikke være mere enig
Skal vi starte det sammen for kunne simpoelthen ikke være mere enig
jah, Kirsten og jeg talte også om at vi må oprette et baby.dk parti
Jeg føler mig faktisk ret overbevist om at vi kunne få MANGE stemmer!
Jeg er frisk!
Kirle skriver: Jeg er frisk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128