Dumme dumme Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Neki

Altså hvor er du tyk henne....? Jeg har jo altså set billeder af dig, og kan OVERHOVEDET ikke se at du skulle være den mindste smule for rund. Synes tilgengæld du ser super smuk og sund ud! Du er virkelig en flot pige, og jeg har altså svært ved at se bildækket på dig! Kan godt være du har tager lidt på i forbindelse med hormonerne, men se det på dine billeder kan man altså ikke! Du må være god til fotoshop så Men forhåbentlig bliver den oppustede mave og de ekstra hormon kilo snart erstattet af en flot rund gravid mave Du er smuk...både indeni og uden på.. Med eller uden oppustet mave... Så glem den gamle dames kommentar og sats på at blusen snart bliver endnu mere for lille..

- Knus fra mig der sikkert selv snart brokker sig over hormonernes indvirkning herinde, og sagtens kan være kæphøj nu, indtil det rammer mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

otlitrom

Neki skriver:

Altså hvor er du tyk henne....? Jeg har jo altså set billeder af dig, og kan OVERHOVEDET ikke se at du skulle være den mindste smule for rund. Synes tilgengæld du ser super smuk og sund ud! Du er virkelig en flot pige, og jeg har altså svært ved at se bildækket på dig! Kan godt være du har tager lidt på i forbindelse med hormonerne, men se det på dine billeder kan man altså ikke! Du må være god til fotoshop så Men forhåbentlig bliver den oppustede mave og de ekstra hormon kilo snart erstattet af en flot rund gravid mave Du er smuk...både indeni og uden på.. Med eller uden oppustet mave... Så glem den gamle dames kommentar og sats på at blusen snart bliver endnu mere for lille..

- Knus fra mig der sikkert selv snart brokker sig over hormonernes indvirkning herinde, og sagtens kan være kæphøj nu, indtil det rammer mig selv

Ih hvor er du sød! Det kan sådan en hormonella som mig slet ikke holde til!

Tak for de pæne ord!

Og husk! Når du kommer så langt, og det hele bliver noget møg, så lytter vi gerne! Vi må skiftes til at støtte hinanden!

Håber det går Jer godt? Hvor langt er I kommet i systemet??

og

Anmeld

23. september 2010

Neki

kitty skriver:

Ih hvor er du sød! Det kan sådan en hormonella som mig slet ikke holde til!

Tak for de pæne ord!

Og husk! Når du kommer så langt, og det hele bliver noget møg, så lytter vi gerne! Vi må skiftes til at støtte hinanden!

Håber det går Jer godt? Hvor langt er I kommet i systemet??

og

Jeg mener hvert et ord..
Og ja, jeg skal nok huske at i er en masse gode lyttere herinde.. Er rart at vide man ikke står alene.

Vi er blevet henvist til fertilitetsklinik nu, og jeg går lige pt og venter på svar for mine hormonblodprøver. Før jeg har svar på dem, kommer vi ikke videre, så der må gerne snart ske noget!

Knus herfra

Anmeld

23. september 2010

otlitrom

Neki skriver:

Jeg mener hvert et ord..
Og ja, jeg skal nok huske at i er en masse gode lyttere herinde.. Er rart at vide man ikke står alene.

Vi er blevet henvist til fertilitetsklinik nu, og jeg går lige pt og venter på svar for mine hormonblodprøver. Før jeg har svar på dem, kommer vi ikke videre, så der må gerne snart ske noget!

Knus herfra

Ventetid på blodprøver føles så evig lang.... Man venter, og kan intet gøre. Man kan ikke fremskynde processen, og alligevel fyldes man bare med utålmodighed! Jeg håber de skynder sig lidt, så I kan komme vidre i systemet!

Og ja, husk os!! Om ikke andet, så for et klap på skulderen og en masse håb om, at det nok skal gå!!

Jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre uden Jer herinde. Så ville jeg ikke gå så "hel" igennem processen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.