Dumme dumme Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Hihi, du er sød! Den med regnestykket havde jeg slet ikke tænkt på Der fik du smilet frem hos mig!

Er altid glad for at kunne hjælpe!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

MM1987

Jeg satser på det er en synsk dame, der ved du bliver gravid..

Så næste gang hun kommer med kommentar, kan du smile, og stolt fortælle at maven snart er for stor...

Men jeg kan godt forstå dig søde, jeg havde taget den på akurat samme måde...

Håber humøret er bedre igen....

Anmeld

21. september 2010

BubbieBear

søde søde kitty kan så meget godt forstå dig! Baderingen forsvinder desværre ikke selvom man flittigt prøver at punktere den

Knus fra Anette der slet ikke forstår hendes svigermor der i søndags sagde: "jeg synes du går og magrer dig!"

Anmeld

21. september 2010

klmf

Årh sveske... Jeg bliver nok ca. spurgt en gang om ugen 'Nåååh, I skal allerede have en mere måske?'
'Nej, det er bare almindelig overvægt' er mit standardsvar

Men jeg er jo heller ikke hormonella....

Krydser fingre for en snarlig stor GRAVID mave

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

søde søde kitty kan så meget godt forstå dig! Baderingen forsvinder desværre ikke selvom man flittigt prøver at punktere den

Knus fra Anette der slet ikke forstår hendes svigermor der i søndags sagde: "jeg synes du går og magrer dig!"

Jeg var såååå oppustet idag, at jeg troede jeg ville sprænge kl. 19, da jeg tog spøjten.. Det kunne have været kønt Kæresten stod bare og kiggede på min ballonmave! Jeg ville ikke kunne drukne idag, jeg ville flyde med den ballon!

Gid det var mig der slankede mig. Hvor er du god

Anmeld

21. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Årh sveske... Jeg bliver nok ca. spurgt en gang om ugen 'Nåååh, I skal allerede have en mere måske?'
'Nej, det er bare almindelig overvægt' er mit standardsvar

Men jeg er jo heller ikke hormonella....

Krydser fingre for en snarlig stor GRAVID mave

Jeg tænkte, at jeg var lidt i samme boldgade, ved at sige !ja, jeg er nok ved at blive tyk"... Havde ikke lige vendt den i graviditets-retningen..... Det har jeg så lært nu! Jeg gemmer din sætning. Så har jeg den klar en anden gang, for mon ikke jeg møder den igen?

Anmeld

21. september 2010

klmf

kitty skriver:

Jeg tænkte, at jeg var lidt i samme boldgade, ved at sige !ja, jeg er nok ved at blive tyk"... Havde ikke lige vendt den i graviditets-retningen..... Det har jeg så lært nu! Jeg gemmer din sætning. Så har jeg den klar en anden gang, for mon ikke jeg møder den igen?

Jeg er så vant til det og min krop SER altså også bare gravid ud med den måde, det har valgt at sætte sig, så synes egentlig folk er lovligt undskyldt. Når jeg så samtidig har ondt i ryggen og går lidt besværet ala en gravid, jamen så er de jo helt på Herrens Mark! Siger det altid med et smil, for det er så synd for dem, de bliver helt forfjamskede og ved slet ikke hvor de skal kigge hen.

Har fået det meget bedre med min store krop de sidste par år, tænker nok at det er sådan jeg ser ud og hvis folk vælger at dømme mig eller fravælge mig pga det, så er det dem, der går glip af mest. Har fået hvert af de tre job jeg har søgt, så har heller ikke mødt en faglig barriere, som nogle overvgtige oplever.

Du er god nok som du er! Men selvfølgelig bare super-følsom lige nu....

Knus fra den tykke

Anmeld

22. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg var såååå oppustet idag, at jeg troede jeg ville sprænge kl. 19, da jeg tog spøjten.. Det kunne have været kønt Kæresten stod bare og kiggede på min ballonmave! Jeg ville ikke kunne drukne idag, jeg ville flyde med den ballon!

Gid det var mig der slankede mig. Hvor er du god

Hehe hvor er du sød

Kom til at ramme en blodåre igår aftes da jeg skulle stikke mig. Opdagede først mit knap så charmerende blå og røde mærke i eftermiddags

Thumbs up for badering med pletter.. eller.. noget

Anmeld

22. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Jeg er så vant til det og min krop SER altså også bare gravid ud med den måde, det har valgt at sætte sig, så synes egentlig folk er lovligt undskyldt. Når jeg så samtidig har ondt i ryggen og går lidt besværet ala en gravid, jamen så er de jo helt på Herrens Mark! Siger det altid med et smil, for det er så synd for dem, de bliver helt forfjamskede og ved slet ikke hvor de skal kigge hen.

Har fået det meget bedre med min store krop de sidste par år, tænker nok at det er sådan jeg ser ud og hvis folk vælger at dømme mig eller fravælge mig pga det, så er det dem, der går glip af mest. Har fået hvert af de tre job jeg har søgt, så har heller ikke mødt en faglig barriere, som nogle overvgtige oplever.

Du er god nok som du er! Men selvfølgelig bare super-følsom lige nu....

Knus fra den tykke

Du er simpelthen SKØN!! Hvem der bare havde et livssyn som dit!

Jeg håber det kommer, og det tror jeg det gør.. Jeg tror der sker noget med mig, når jeg bliver mor.. Og det varer forhåbentligt ikke så længe!!

fra en (kommende) kollega, der også har åbenmundede patienter og lidt for meget polstring

Anmeld

22. september 2010

klmf

kitty skriver:

Du er simpelthen SKØN!! Hvem der bare havde et livssyn som dit!

Jeg håber det kommer, og det tror jeg det gør.. Jeg tror der sker noget med mig, når jeg bliver mor.. Og det varer forhåbentligt ikke så længe!!

fra en (kommende) kollega, der også har åbenmundede patienter og lidt for meget polstring

Fordelen ved at være med i tykke-klubben er, at i modsætning til alle de tynde rær, der sidder og græder over de er blevet tykke, så har vi hele tiden været det og kan bare nyde vores lille bebs

Ej, der er da også tidspunkter, hvor jeg ville ønske jeg så meget anderledes ud, men motivationen, overskuddet og lysten til en radikal ændring i mit liv er der bare ikke lige nu. Ved ikke om den kommer... Nu har jeg ligesom også vænnet mig til det, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.