opdatering på læge og ammestoppillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

otlitrom

Dét er jeg sørme glad for at læse! Hvor er det godt du har ham til at mande sig op. Det kan man godt få brug for engang i mellem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var godt at det endte godt. Men det er bare SÅ svært at finde en god læge altså... Vi havde også bare verdens bedste læge... også flyttede hun til nordjylland... Piv...

Håber I finder én I kan stole mere på. Men godt at I fik det ordnet...

Anmeld

21. september 2010

ooo

GO SØREN

Behøver jeg at sige at jeg er en fan af Søren???

Og hvor er det rart at du ikke skal sidde og forklare dig igen, det er bare ikke en rar ting at skulle konfronteres med igen og igen.

Kæmpe til dig, søde Trine.

Anmeld

21. september 2010

Tulle28

Åh det var godt - så endte det hele lykkeligt alligevel:-)

Anmeld

21. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Hej alle damer, som var så søde at skrive i min tråd igår. Efter jeg havde siddet og hylet lidt af flere omgange igår aftes, læste Søren tråden og jeres svar og sagde så, at nej, nu ville han altså skrive en mail til vores læge, for det var bare slet ikke okay, at jeg blev så ked af det.

Så det gjorde han, en meget fin og sober mail, hvor han skrev at jeg var meget påvirket af at skulle igennem samtalen endnu en gang og at beslutningen jo bunder i min fortid som incestbarn - og desuden at vi bakkes 100% op af jordemoder og sundhedsplejersken.

Nu har han så lige ringet, at vores læge ringede ham op på arbejdet (hun havde så også forsøgt at ringe til mig, men jeg nåede ikke tlf og troede egentlig det var universitetet der ringede om noget helt andet). Men i hvert fald, hun havde ringet ham op og sagt at hun var meget ked af at hun havde fået mig til at føle sådan og at jeg selvfølgelig ikke skulle ind til en samtale IGEN når jeg havde det så skidt med det. Hun ville sende recepten til apoteket med det samme, så vi kunne få hentet pillen og så skulle Søren bare love at læse indlægsseddelen grundigt igennem (hvilket han nu altid gør).

Så det hele endte lykkeligt, trods alt. Men jeg tror nu alligevel vi skal have skiftet læge...

Årh det lyder da godt synes jeg Det er dejligt du har ham Søren, han kender dig heldigvis rigtig godt

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Han er en god mand, din Søren  Også selvom han er en hystade og måske simultan-presser under fødslen  

Anmeld

21. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Han er en god mand, din Søren  Også selvom han er en hystade og måske simultan-presser under fødslen  

jep!

Anmeld

21. september 2010

MM1987

Det var en rigtig god afslutning...

Hvor er ham Søren altså bare god, at han tager over når han ved du har brug for det, og finder løsningerne... Det betyder alt..

Synes nu også du skal skifte læge, det er vigtigt at have en man føler sig tryg ved...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.