opdatering på læge og ammestoppillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

Hvor er det godt, du har Søren Dejligt det hele løste sig på bedste vis

Så mangler vi bare Baby Juhls ankomst hjemme i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

klmf

SÅDAN Søren!

Anmeld

21. september 2010

Maise

Sidder lige og bliver rørt og tager en morgenvræler på dine vegne.

er glad for at høre at Søren lige tog over og fik styr på sagerne.

held og lykke med det hele

Maise

Anmeld

21. september 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

hmmm...jae...jeg ved ikke voldsomt meget om mælkeproduktionen, kun at min jordemoder sagde, at jeg helt sikkert skulle have ammestop pillen når jeg havde det så svært med alt med brysterne

når moderkagen er født begynder kroppen at sende signal til mælkeproduktionen. dvs mælken kommer om man ammer fra start eller ej. det kommer nok så først et par dage senere dem dem der ammer.

Anmeld

21. september 2010

BinaMor

hov godt hurra for din søde mand

Anmeld

21. september 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

Hej alle damer, som var så søde at skrive i min tråd igår. Efter jeg havde siddet og hylet lidt af flere omgange igår aftes, læste Søren tråden og jeres svar og sagde så, at nej, nu ville han altså skrive en mail til vores læge, for det var bare slet ikke okay, at jeg blev så ked af det.

Så det gjorde han, en meget fin og sober mail, hvor han skrev at jeg var meget påvirket af at skulle igennem samtalen endnu en gang og at beslutningen jo bunder i min fortid som incestbarn - og desuden at vi bakkes 100% op af jordemoder og sundhedsplejersken.

Nu har han så lige ringet, at vores læge ringede ham op på arbejdet (hun havde så også forsøgt at ringe til mig, men jeg nåede ikke tlf og troede egentlig det var universitetet der ringede om noget helt andet). Men i hvert fald, hun havde ringet ham op og sagt at hun var meget ked af at hun havde fået mig til at føle sådan og at jeg selvfølgelig ikke skulle ind til en samtale IGEN når jeg havde det så skidt med det. Hun ville sende recepten til apoteket med det samme, så vi kunne få hentet pillen og så skulle Søren bare love at læse indlægsseddelen grundigt igennem (hvilket han nu altid gør).

Så det hele endte lykkeligt, trods alt. Men jeg tror nu alligevel vi skal have skiftet læge...

hvor dejligt at det hele gik i orden

Håber i kan en sød læge i føler i kan godt sammen med

Anmeld

21. september 2010

smokin

Det var da rigtig dejligt for dig. Jeg kunne ikke forstå at du ikke ville amme da jeg læste det andet indlæg, men ville ikke spørge ind til det. Nu kan jeg godt forstå dit valg.

Godt lægen selv kunne se at det ikke var en smart handling.

Held og lykke med den forstående fødsel.

Anmeld

21. september 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Hej alle damer, som var så søde at skrive i min tråd igår. Efter jeg havde siddet og hylet lidt af flere omgange igår aftes, læste Søren tråden og jeres svar og sagde så, at nej, nu ville han altså skrive en mail til vores læge, for det var bare slet ikke okay, at jeg blev så ked af det.

Så det gjorde han, en meget fin og sober mail, hvor han skrev at jeg var meget påvirket af at skulle igennem samtalen endnu en gang og at beslutningen jo bunder i min fortid som incestbarn - og desuden at vi bakkes 100% op af jordemoder og sundhedsplejersken.

Nu har han så lige ringet, at vores læge ringede ham op på arbejdet (hun havde så også forsøgt at ringe til mig, men jeg nåede ikke tlf og troede egentlig det var universitetet der ringede om noget helt andet). Men i hvert fald, hun havde ringet ham op og sagt at hun var meget ked af at hun havde fået mig til at føle sådan og at jeg selvfølgelig ikke skulle ind til en samtale IGEN når jeg havde det så skidt med det. Hun ville sende recepten til apoteket med det samme, så vi kunne få hentet pillen og så skulle Søren bare love at læse indlægsseddelen grundigt igennem (hvilket han nu altid gør).

Så det hele endte lykkeligt, trods alt. Men jeg tror nu alligevel vi skal have skiftet læge...

hvor godt!!!!!!!! så fattede hun noget alligevel...

det er jeg super glad for at høre, for det er sgu da ikke fair at du skal kæmpe sådan for noget der i bund og grund er din egen beslutning! :0)

Anmeld

21. september 2010

Kvindemin

Så godt

Den gode mor sidder heller ikke i brysterne, husk det

Anmeld

21. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han er bare fantastisk, ham Søren! Dejligt at du slipper for den samtale, det er ikke alle læger der er så fintfølende, så det er rart at vide at du bliver forstået og mødt der hvor du er!

Knus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.