opdatering på læge og ammestoppillen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

Hej alle damer, som var så søde at skrive i min tråd igår. Efter jeg havde siddet og hylet lidt af flere omgange igår aftes, læste Søren tråden og jeres svar og sagde så, at nej, nu ville han altså skrive en mail til vores læge, for det var bare slet ikke okay, at jeg blev så ked af det.

Så det gjorde han, en meget fin og sober mail, hvor han skrev at jeg var meget påvirket af at skulle igennem samtalen endnu en gang og at beslutningen jo bunder i min fortid som incestbarn - og desuden at vi bakkes 100% op af jordemoder og sundhedsplejersken.

Nu har han så lige ringet, at vores læge ringede ham op på arbejdet (hun havde så også forsøgt at ringe til mig, men jeg nåede ikke tlf og troede egentlig det var universitetet der ringede om noget helt andet). Men i hvert fald, hun havde ringet ham op og sagt at hun var meget ked af at hun havde fået mig til at føle sådan og at jeg selvfølgelig ikke skulle ind til en samtale IGEN når jeg havde det så skidt med det. Hun ville sende recepten til apoteket med det samme, så vi kunne få hentet pillen og så skulle Søren bare love at læse indlægsseddelen grundigt igennem (hvilket han nu altid gør).

Så det hele endte lykkeligt, trods alt. Men jeg tror nu alligevel vi skal have skiftet læge...

Aaarhhh Trine - det var da super dejligt at høre....!!!

Ham Søren er da vidst en rigtig god mand hva??? Og rigtig dejligt, at du ikke skal igennem hele den trummerum endnu engang!!! Nu er det bare at have pillen klar, og vupti så er jeres lille bebs ude, og så er I bare SÅ klar  

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Mathilde

Hvor er det bare godt gået af Søren! virkelig omsorgsfuldt..

Det er rigtig godt at høre, at du nu får pillen uden problemer!

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

Tjuhl skriver:

Hej alle damer, som var så søde at skrive i min tråd igår. Efter jeg havde siddet og hylet lidt af flere omgange igår aftes, læste Søren tråden og jeres svar og sagde så, at nej, nu ville han altså skrive en mail til vores læge, for det var bare slet ikke okay, at jeg blev så ked af det.

Så det gjorde han, en meget fin og sober mail, hvor han skrev at jeg var meget påvirket af at skulle igennem samtalen endnu en gang og at beslutningen jo bunder i min fortid som incestbarn - og desuden at vi bakkes 100% op af jordemoder og sundhedsplejersken.

Nu har han så lige ringet, at vores læge ringede ham op på arbejdet (hun havde så også forsøgt at ringe til mig, men jeg nåede ikke tlf og troede egentlig det var universitetet der ringede om noget helt andet). Men i hvert fald, hun havde ringet ham op og sagt at hun var meget ked af at hun havde fået mig til at føle sådan og at jeg selvfølgelig ikke skulle ind til en samtale IGEN når jeg havde det så skidt med det. Hun ville sende recepten til apoteket med det samme, så vi kunne få hentet pillen og så skulle Søren bare love at læse indlægsseddelen grundigt igennem (hvilket han nu altid gør).

Så det hele endte lykkeligt, trods alt. Men jeg tror nu alligevel vi skal have skiftet læge...

det var dejligt. sød mand du har

Anmeld

21. september 2010

Tina2

Åhh det var sgu godt at høre, Trine!!!!  Ikke flere spekulationer der så! Selvfølgelig skal du ikke amme, når du har det på den måde, så godt du slap for samtale!

Og så  til din mand! Han er da bare skøn!!!!

Anmeld

21. september 2010

msax

Kære Trine...

hvis bare alle mænd var som Søren, så var der ingen skilsmisser. Han er jo et pragteksemplar af første klasse.

Hvor er det dejligt at læse at du ikke skal til samtale med lægen alligevel og hun "bare" sender en recept. Det er jo ikke for sjov at man beder om sådan en recept - er ret sikker på at dem der ber om en har overvejet det mere end meget grundigt inden de gør de.

Og nu venter vi bare på baby - kommer den snart?

SMIL fra Mette

Anmeld

21. september 2010

SiLiMiMa

tak for opdatering - det var godt din mand tog affære

kram heise

Anmeld

21. september 2010

twinboys

Åhhh og iiihhh blev så glad da jeg efter havde læst dit indlæg at det lykkedes jer at overbevise den læge om at samtalen ikke behøvede og at i fik lov til at få recepten...

Glad på dine vegne..

Majbritt

Anmeld

21. september 2010

oo

msax skriver:

Kære Trine...

hvis bare alle mænd var som Søren, så var der ingen skilsmisser. Han er jo et pragteksemplar af første klasse.

Hvor er det dejligt at læse at du ikke skal til samtale med lægen alligevel og hun "bare" sender en recept. Det er jo ikke for sjov at man beder om sådan en recept - er ret sikker på at dem der ber om en har overvejet det mere end meget grundigt inden de gør de.

Og nu venter vi bare på baby - kommer den snart?

SMIL fra Mette

haha...han har skam også sine downsides - believe me!!

tjae...jae....det er ikke til at vide med den baby her, synes jeg. nu hvor hjemmefødslen er sikret imorgen, så går alting strålende, men de sidste fjorten dage har jeg haft de mest ondskabsfulde mens smerter og trykken nedad i skridtet og plukveer... jeg har godt nok haft en del plukveer idag, men ellers ikke rigtig noget, såe...

Anmeld

21. september 2010

businesstigger

Dejligt at du slap for at skulle igennem samtalen! Og dejligt at have en mand der tager affære og siger nu er det nok.

Jeg mener at ens barn automatisk får samme læge som moderen, så hvis I har nogle reservationer what so ever med din nuværende læge - hvilket vil være meget forståeligt - så vil jeg råde dig til at skifte nu inden fødslen. Det er vigtigt at man stoler på sin læge og føler sig tryg og endnu mere når det er ets barn det drejer sig om.

Anmeld

21. september 2010

Karo

Hvor er det dog bare dejligt.

Godt at Søren tog dig alvorligt og kontaktede din læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.