Hi,Jo, tja....
Ville ikke selv flytte i rækkehus eller andet med så lille en have, men det er jo kun fordi vi gør meget ud af de kan lege frit i haven:-)
Men dejlige lyse rum trækker op og synes det ser rart ud derinde:-)
Prisen er jo helt latterlig for et rækkehus uden have for en jyde, men for en hærdet sjællander er det sikkert en alm boligpris, bare mig der får det helt skidt med de sindsyge priser
Som jyde er jeg ved at kløjse fuldstændigt over så høj en
pris for et rækkehus uden have, men ved jo godt at sådan er huspriserne vist bare "derovre"
Hm, ja, alt i alt vil jeg godt kunne finde på at flytte hvis boligen var perfekt til os og jeg havde en ide om at vore egen ville være nogenlunde ok at sælge....for det hele skal jo hænge sammen selv om man ønsker en anden bolig:-)
Men, jo, hvis i ser det gode hele vejen rundt i den her bolig, så synes jeg i skal gå efter den:-)Svært at fortryde, men man kan jo på den anden side også fortryde ikke at have prøvet:-)
Jeg prioterer sev, have, nok værelser, og tæt på skole, bus, børnehave osv.
Så selv om vi har 2 biler, så bor vi 200 meter fra børnehaven og skolen, 300 meter fra dagplejen og 100 meter fra offentligt transport:-)Og var har en dejlig have fyldt med klatretårn, rutchebaner, gyner og sandkasser. Kunne ikke leve uden:-)
Svært, men tror bare man skal gøre op med sig selv hvad man vægter mest....