Hva syntes i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Lady Marion <3

Nu har vi fundet huset   det er praktisk og passer lige til os . men det ligger i en lille nabo by 15 min kørsel fra vores by ..

Vile i flytte væk fra jeres by hvis i bare fandt HUSET i nabobyen ??

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=34800093&forretningsnr=260413

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Nadia&Daniel

Synes det er et lækret sted

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Det er et lækkert sted , men kan jeg undvære Hillerød

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Kender du området ???

Anmeld

20. september 2010

Silas&Mille

Hvis det kun drejer sig om 15 minutters kørsel, har du jo ikke langt 'hjem'

Anmeld

20. september 2010

BinaMor

det er ikke min stil (jeg er en bondepige) men hvis det er det i vil så er 15 minutter da ikke langt væk.

held og lykke

Anmeld

20. september 2010

roenlund

Jeg tror ikke at jeg ville flytte.... eller jeg er ikke sikker, nu bor jeg i en lille by på landet (ikke en landsby) og herude er der bare rigtig rigtig dtor forskel på hvad tilbud der er i de forskellige byer, og 15 km er da en del.... skal der skiftes skole/inst.???

Jeg tror måske nok jeg ville vente på drømmehuset i min egen by... Vi købte hus for snart 1 år siden og jeg ledte kun der hvor jeg gerne ville bo, da jeg er ret sikker på at jeg i længden ville savne området men jeg er også typen der kan forælske mig i et nyt hus hver 14. dag... så jeg var ret sikker påp at der nok skulle komme noget i "byen"

Mvh Mia

Anmeld

20. september 2010

Snefnug1984

Altså hvis det var HUSET som jeg bare skulle eje, så ja, så ville jeg flytte - og det er jo ikke langt væk Det var noget andet hvis det var 100 km. væk

Anmeld

20. september 2010

karina1980

bestemt.

for snart 6 år siden rev denne totalle bypige hele sit liv op ved roden og flyttede med drømmemanden ud på landet, og jeg har ikke fortrudt, der er ting jeg kan savne, men så er det bare at hoppe i bilen og så er jeg der 25 min senere

men jeg elsker det lille gamle hus, med de skæve vægge, haven og miljøet omkring os, al den friske luft osv

så ja jeg ville flytte(jeg gjorde det jo) og 15 min er bestemt ikke længere væk end at jeg slet ikke ville have det dårligt med det

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Uhh er så glad for min barndomsby og lille manden skulle skifte vuggestue , der er et lige så super lækkert rækkehus i Hillerød (min by) men med et værelse mindre , stadig nok til os alle men så har vi ikke et gæsteværelse/ kontor ,,,  Arhh       vi har også forelsket os i det her , nabo vejen i forhold til hvor vi bor nu , bare ikke glad for naturgas

http://www.lokalbolig.dk/k%F8b/ejerbolig.htm#3698-1  Det er jo super super lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.