Hva syntes i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

SarahAa

Altså altså, nu er jeg selv født og opvokset i Hillerød og forstår godt du ikke vil flytte herfra har det på samme måde. MEN, hvis jeg havde muligheden for at flytte i det super fede rækkehus som du viser der. Ja så havde jeg sku købt det Det er da super fedt, og der er jo ikkd så langt "hjem"

Så jeg siger, køb det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Uhh er så glad for min barndomsby og lille manden skulle skifte vuggestue , der er et lige så super lækkert rækkehus i Hillerød (min by) men med et værelse mindre , stadig nok til os alle men så har vi ikke et gæsteværelse/ kontor ,,,  Arhh     vi har også forelsket os i det her , nabo vejen i forhold til hvor vi bor nu , bare ikke glad for naturgas

http://www.lokalbolig.dk/k%F8b/ejerbolig.htm#3698-1  Det er jo super super lækkert

Nøj - det er pænt. Det gad jeg godt eje - og så er det heller ikke så langt væk....

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Nøj - det er pænt. Det gad jeg godt eje - og så er det heller ikke så langt væk....

Det vildt lækkert og Casper kunne bo i annekset   Lidt mere end vi må købe for meen prisen skal da presses ,, Har du set min sms ??

Anmeld

20. september 2010

Kløver

Muffi . skriver:

Nu har vi fundet huset   det er praktisk og passer lige til os . men det ligger i en lille nabo by 15 min kørsel fra vores by ..

Vile i flytte væk fra jeres by hvis i bare fandt HUSET i nabobyen ??

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=34800093&forretningsnr=260413

Når det ikke er længere væk, ville jeg ikke synes de 15 min betød det største hvis man har bil, hvis man ellers synes om stedet.

Anmeld

20. september 2010

Svei

Kort og godt NEJ...for mig er stedet, altså beliggenheden meget mere vigtig end selvehuset...jeg har boet i drømmehuset som blev til et levende mareridt fordi det slet ikke lå et sted jeg drømte om...

Så nej, det ville jeg ikke gøre nu, det har jeg da lært af..

Og hold da lige op det er godt nok vanvittig dyrt deroppe af...og så kun for et lilel rækkehus...vildt, men sådan er det jo..

Anmeld

20. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Det vildt lækkert og Casper kunne bo i annekset   Lidt mere end vi må købe for meen prisen skal da presses ,, Har du set min sms ??

Der er også for langt til Fredensborg.... Der ligger nogle fine rækkehuse på Bombakken i Skævinge - prøv at kigge på dem...det er helt sikkert lige jer...

Ups - ja, jeg har set din sms, men mit kønne lille hoved kunne slet ikke overskue at tage stilling til noget som helst, så jeg ville svare lidt senere - og nu har jeg så glemt alt om det.... undskyld..... Det bliver nok lidt svært imorgen, med mindre du altså alligevel er tidligt oppe.....jeg afleverer unger omkring kl. 9, så for min skyld kan vi altså godt finde en kop kaffe et sted.....Lukas ville gerne bestemme en smiley - og det skulle altså være den sure..... - og den glade...

Anmeld

20. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Der er også for langt til Fredensborg.... Der ligger nogle fine rækkehuse på Bombakken i Skævinge - prøv at kigge på dem...det er helt sikkert lige jer...

Ups - ja, jeg har set din sms, men mit kønne lille hoved kunne slet ikke overskue at tage stilling til noget som helst, så jeg ville svare lidt senere - og nu har jeg så glemt alt om det.... undskyld..... Det bliver nok lidt svært imorgen, med mindre du altså alligevel er tidligt oppe.....jeg afleverer unger omkring kl. 9, så for min skyld kan vi altså godt finde en kop kaffe et sted.....Lukas ville gerne bestemme en smiley - og det skulle altså være den sure..... - og den glade...

Ej Skævinge er jo for dyrt i fjernvarme ,, ellers kom jeg da gerne og boede hos dig   Jeg skal jo til Græsted og have ordnet hår så skal allerede køre fra Hillerød ved 11 15 tiden ,, og har sagt til vug at Alex først kommer ved 11 tiden    Det bliver nok for tidligt , har ikke planer om at stille vække ur i morgen , regner med at tage et par ferie dage i en af de næste par uger , så skal vi ses

Anmeld

20. september 2010

line melias mor

jeg tror jeg ville flytte til månen for at få lov at bo i så skønt et hus det er virkelig lækkert

Anmeld

20. september 2010

Mussen2

Jeg ville prioriterer beliggenhed fremfor hus. Man kan altid lave om på huset, men aldrig på beliggenheden. Men når det er sagt er 15 min. jo ikke langt...Så gør hvad du føler

Anmeld

20. september 2010

wamse

Jeg tror jeg vil prioritere beliggenhed frem for drømmehuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.