Farvede I hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Malene84

Loa skriver:

Jeg har altså farvet mit hår med almindelig hjemme farve (ikke skylle farve) et par gange under graviditet, og mit barn er altså helt normal og rask.....

Jeg ved godt der er en risiko ved det, men det er der altså ved rigtig mange ting..... For mig er det vigtigste at jeg ikke har røget og drukket mens jeg har været gravid (gør jeg så heller ikke normalt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

frk Jensen

Chewy skriver:

Hej piger,

Nogen siger man godt må farve sit hår med skyllefarve under graviditeten og andre siger det er bandlyst. Hvad er jeres holdning?

Synes godt nok det er hårdt at skulle rende rundt med en stor udgroning så længe. Men gør det selvfølgelig, hvis det er bedst for mit barn

Knus til jer alle

Jeg har privat frisør Hun ville ikke farve mit hår da jeg var gravid...

men kom jeg ned i en salon og ville farves, så skal de gør det..

knus

Anmeld

21. september 2010

Millesmammi

jeg farvede hår lige i starten af gravidtiteten, men vidste ikke jeg var gravid, og hvis jeg havde vidst det havde jeg ikke gjort det. det er jo ikke engang sundt for en selv, så er det jo heller ik for et lille foster. og jeg gik rundt med den største udgroning i mit hår, der var så grim! men jeg nægtede at farve det, før jeg var færdig med at amme .

Anmeld

21. september 2010

Muffinmus

min frisør ville IKKE gøre det fordi hun siger de har fået af vide det ikke er godt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.