Farvede I hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

BinaMor

jeg har ikke favet hår i 3 år.. hååårdt..hehe.

nåede at blive gravid med den næste inden amningen til den første stoppede.

og det er skadeligt også når man ammer. alt ryger i som en cocktail til baby. et eksempel er da jeg ammede gabriella. aften inden havde vi fået pistace is og da jeg dagen efter malkede ud var mælken grøn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

sarahb

jeg fik farvet bunden hos en økologisk frisør hvor farven var økologisk og kunne faktisk spises.. Det kostede 500 kr for bunden

Anmeld

21. september 2010

NatasjaL

Chewy skriver:

Hej piger,

Nogen siger man godt må farve sit hår med skyllefarve under graviditeten og andre siger det er bandlyst. Hvad er jeres holdning?

Synes godt nok det er hårdt at skulle rende rundt med en stor udgroning så længe. Men gør det selvfølgelig, hvis det er bedst for mit barn

Knus til jer alle

jeg har farvet hår under begge mine graviditeter.

Anmeld

21. september 2010

CiSo

nej det gør jeg ikke.. kunne jeg aldrig finde på, når det frarådes.. 

Anmeld

21. september 2010

Loa

Jeg har altså farvet mit hår med almindelig hjemme farve (ikke skylle farve) et par gange under graviditet, og mit barn er altså helt normal og rask.....

Jeg ved godt der er en risiko ved det, men det er der altså ved rigtig mange ting..... For mig er det vigtigste at jeg ikke har røget og drukket mens jeg har været gravid (gør jeg så heller ikke normalt)

Anmeld

21. september 2010

JacobsMoar

fistermor skriver:

Jeg går også og venter uden at have farvet hår. Jeg synes det er svært men gør det ikke for min lille piges skyld. Jeg har også hørt at man ikke må farve hår når man ammer men der tror jeg altså ikke jeg kan vente mere.

Hvor lade være med at farve det når du er gravid, hvis du så har tænkt dig at gøre det når du ammer?

Når du ammer, går kemikalierne jo i mælken, og dermed udsættes baby også for dem der..

Nå, behøver vist ikke lave et nyt indlæg om hvad jeg synes

Hilsen Karina - der går rundt med ca. 7 cm udgroning, men nyder at se den - for jeg har en sund og rask baby i maven

Anmeld

21. september 2010

NatasjaL

vil så bare lige sige at MANGE børn bliver syge selvom mor hverken har gjort dit og dat?

Anmeld

21. september 2010

morethanperfect

Jeg har heller ik farvet hår .. Jeg har lyst hår men normalt mørkt , og det ser såå grimt ud . Men det vigtigste er at bebse har det godt

Anmeld

21. september 2010

Fru.Ø

Jeg har aldrig farvet hår ved nogle af mine graviditeter,da jeg også læste flere steder at det frarådes

Anmeld

21. september 2010

Malene84

Chewy skriver:

Hej piger,

Nogen siger man godt må farve sit hår med skyllefarve under graviditeten og andre siger det er bandlyst. Hvad er jeres holdning?

Synes godt nok det er hårdt at skulle rende rundt med en stor udgroning så længe. Men gør det selvfølgelig, hvis det er bedst for mit barn

Knus til jer alle

Jeg farvede mit hår 2 gange under min graviditet - altså - vi lavede stribe, ved ikke om det er noget andet. Men lignede en hval og nægtede at jeg skulle gøre det endnu værre ved også at have udgroet hårfarve!!! Jeg tror det er op til en selv om man vil gøre det eller ej. Der er MANGE der har noget imod det, så du må gøre det op med dig selv. Jeg fik af vide at striber ikke var nær så slemt, da det ikke kommer ned i hovedbunden som helfarvning gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.