Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Har lige fået svar og alt er normalt.. :
Har lige fået svar og alt er normalt.. :
Det var da dejligt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: jeg skal også have lavet en glucosebelastning, men fik af vide af jm at det er fordi mit bmi er over 27- det er 28,5 er jo ikke meget men så skulle de teste. Ved man skal sidde ved lægen i 2 timer, men tror i de har et sted man kan ligge. jeg frygter det virkelig, da jeg om morgenen ikke engang kan tage et par bukser på uden at blive dårlig. er meget vigtigt at det første jeg gør om morgenen er: spiser. men dette kan jeg jo ikke, da man skal komme fastende. så er lidt bange for den test.
jeg skal også have lavet en glucosebelastning, men fik af vide af jm at det er fordi mit bmi er over 27- det er 28,5 er jo ikke meget men så skulle de teste.
Ved man skal sidde ved lægen i 2 timer, men tror i de har et sted man kan ligge. jeg frygter det virkelig, da jeg om morgenen ikke engang kan tage et par bukser på uden at blive dårlig. er meget vigtigt at det første jeg gør om morgenen er: spiser. men dette kan jeg jo ikke, da man skal komme fastende. så er lidt bange for den test.
det er også meget ubehageligt, men som mange andre skriver så tag lidt mad med til bagefter.
Hvor langt henne er du nu?
Sakris skriver: Jeg har fået af vide den skal tages lige efter 28 fulde uger. Så jeg skal ind og have den lavet om halvanden uge. Efter lægebesøget i uge 24 blev jeg indkaldt!eg skal have den lavet hos egen læge, men det er vidst ikke alle der får det?
Jeg har fået af vide den skal tages lige efter 28 fulde uger.
Så jeg skal ind og have den lavet om halvanden uge. Efter lægebesøget i uge 24 blev jeg indkaldt!eg skal have den lavet hos egen læge, men det er vidst ikke alle der får det?
Det mest normale er at man får taget den på sygehuset, men der er jo få læger der har ressourcerne og værktøjet til det.
Der står i de bøger fra jordemoder at man skal have taget testen i fulde 30. uge,.
henh01 skriver: håber jeg får svar med det samme. Men to timer er da virkelig længe at sidde og vente
håber jeg får svar med det samme. Men to timer er da virkelig længe at sidde og vente
Ja det er meget lang tid at vente, jeg faldte i søvn mens jeg ventede og det var da det dummeste jeg kunne gøre, for så blev damen sur så lad være med det .. Jeg var så em af de uheldige som havde graviditets-sukkersyge og som skulle lærer at stikke mig selv i låret med insulin 2 gange dagligt øv øv øøøøøv
Men krydser fingre for at der ikke er noget hos dig
henh01 skriver: det er også meget ubehageligt, men som mange andre skriver så tag lidt mad med til bagefter. Hvor langt henne er du nu?
jeg er 16+3 i dag og skal have taget den i uge 25....
Men er ikke kvalme jeg har men bare som om ens blodsukker er faldet helt vildt og det var i følge JM at have det sådan om morgenen eller i løbet af dagen.
henh01 skriver: Det mest normale er at man får taget den på sygehuset, men der er jo få læger der har ressourcerne og værktøjet til det. Der står i de bøger fra jordemoder at man skal have taget testen i fulde 30. uge,.
Hm. Mærkeligt... Tja jeg skal hos egen læge i uge 29 her i Aalborg. Men ja, min læge har også alt muligt fancy udstyr. Det var derfor jeg fik ham i første omgang. Han havde kapacitet til de allergibehandlinger jeg har været i, selvom der kun er ham, hans sygeplejerske og hans sekretær!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128